Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-16@06:31:03 GMT

چاه 20 متری 3 قربانی گرفت

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۰۵۸۴

چاه 20 متری 3 قربانی گرفت

مرد جوان و دو همکارش که برای لایروبی چاه 20 متری وارد آن شده بودند به علت کمبود اکسیژن جان باختند.

سرهنگ حمیدرضا صالحی فرد، فرمانده انتظامی شهرستان قیر و کارزین در نزدیکی شیراز  دراین باره گفت: با اعلام خبر مرگ این سه مرد درون چاه بلافاصله تیم بررسی به محل حادثه اعزام و در تحقیقات تکمیلی مشخص شد مردی ۳۴ ساله برای لایروبی به داخل یک چاه ۲۰ متری رفته بود اما پس از دقایقی وقتی همکارانش متوجه می‌شوند که از او خبری نشده برای بررسی وضعیت او به درون چاه رفتند که متوجه شدند وی به علت کمبود اکسیژن جان باخته است اما این دو نفر هم که قصد کمک به وی  داشتند خودشان به‌علت کمبود اکسیژن درون چاه، جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان قیر و کارزین با بیان اینکه اجساد از چاه خارج و به سردخانه انتقال داده شد، از شهروندان خواست همواره نکات ایمنی را رعایت کنند و در صورت وقوع حادثه ضمن حفظ خونسردی با آتش‌نشانی، اورژانس و پلیس تماس بگیرند.
 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۰۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خود را چگونه می‌شناسیم

اکثر مردم ادعا می‌کنند که خود را به خوبی می‌شناسند که معمولا این طور نیست بطور مثال:
چگونه خود را می‌شناسید، ولی تصمیمات اشتباه متعدد می‌گیرید چگونه خود را می‌شناسید، ولی اغلب متوجه نیستید که علت حال بد شما چیست، و چرا گاهی تصمیمی گرفته اید که هرگز نباید می‌گرفتید و کاری که از شما سر زده نباید اتفاق می‌افتاد؛ و یا شاید کاری کرده باشید که عزت نفس شما را دستخوش کرده و حتی آسیب زده باشد.
در واقع هر قدر خودشناسی قوی‌تر موفقیت و آرامش بیشتر خواهد بود.
به نظر شما علت موفقیت‌ها و شکست‌های شما چیست؟
در طول یک ماه چند بار به اعماق درون وجودی خود سرکشی می‌کنید ایا درون خود و افکار و آسیب‌های خود را کنکاش و یا واکاوی کرده اید آیا تلاش کرده اید بسیاری از موضوعاتی که در اعماق وجودتان هست و شما را می‌آزارد را از درون خود به بیرون بریزید ویا همچنان مانند اثاث‌های اضافی داخل انباری که روزی بکار می‌آید آن‌ها را با چنگ و دندان حفظ کرده اید.
آیا با خود اندیشیده اید که این همه خاطرات و وقایع منفی و آزار دهنده قرار است کجا بکار آید که مانند مروارید داخل صدف همچنان در درون خود با مراقبت فراوان آن را حفظ کرده اید.
معمولا انچه که در باره دیگران می‌دانیم بیشتر از اطلاعاتی است که از محتویات و اسرار وجودی خودمان می‌دانیم که بهتر است از حالا به بعد در جستجوی کشف کردن خود باشیم و برای اصلاح و تغییر آن در جهت پویایی و تحول گام برداریم پس از همین امروز شروع کنید.
آیا برای شما پیش آمده که حرفی زدید یا کاری کردید که خودتان متعجب شدید که چرا این کار از من سر زد؟
این بخش از رفتار‌ها همان نیمه تاریک شخصیت ماست که در خود سراغ نداریم و گاهی چنان خود نمایی می‌کند که، حتی در باورمان نیست.
خود شناسی یعنی خدا شناسی اگر خود را بشناسید می‌توانید ادعا کنید خدای خود را می‌شناسید در واقع پیداست که خدا شناسی هم چقدر کار سختی است برای رسیدن به این مهم نیاز هست از لایه‌های شخصیتی خود عبور کرده خود را کشف کنیم ابتدا به نقاط قوت و ضعف خود دست پیدا کرده آن‌ها را کشف کنید بعد به دنبال تغییر و تحول آن باشید اغلب مردم قوت‌های خود را بلند اعلام می‌کنند، ولی جسارت پذیرش نقاط ضعف خود را ندارند در صورتی که دیگران نقاط ضعف آن‌ها را مطرح کنند در مقابل آن گارد می‌گیرد و پذیرش آن برایش سخت است در صورتی که اگر نقاط ضعف خود را بپذیریم و انتقاد اصولی و صحیح دیگران را در مورد خودمان قبول کنیم مسیر درستی را برای حذف و یا کاهش آن انتخاب کرده ایم.
به حداقل رساندن اشکالات و ضعف‌های ما بسیار منطقی‌تر از چشم پوشی کردن از آنهاست ۰ افرادی که علاقه دارند روی خود کار کنند از این موقعیت به خوبی استفاده می‌کنند ۰ در واقع شخصیت همه انسان‌ها از مجموعه قوت‌ها و ضعف‌ها شکل می‌گیرد حالا هر قدر قوت‌های خود را افزایش دهیم از زندگی بهتر و محبوبیت بیشتری برخوردار خواهیم بود ۰ همچنین حذف و یا کاهش نقاط ضعف در شخصیت ما بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
حالا نوبت آن رسیده که بدانیم نیاز‌ها و خواسته‌های ما کدام است جا دارد که بین این دو مقوله تفاوت قائل شویم نیاز‌ها ها مجموعه‌ای از ضرورت‌ها، و خواسته‌ها، می‌تواند مجموعه‌ای ازضرور‌ها و یا غیر ضرور‌ها باشد، ولی علاقه ما به داشتن آن زیاد است در صورتی که نیاز‌ها در دل خود حکایت از ضرورت‌ها دارد، پس نیاز‌ها و خواسته‌های خود را کشف کرده جهت رسیدن به آن گام بردارید ۰
بعد به آرزو‌های خود فکر کنیم که به دو قسمت دسته بندی می‌شود آرزو‌های قابل دسترس و آرزو‌های غیر قابل دسترس که فقط آرزو می‌ماند و خوب می‌دانید که برای رسیدن به آن تلاش و پشتکار لازم است.
گام بعدی کشف انتظارات، این که ما بدانیم چه انتظاری از زندگی داریم چقدر آن معقول و چقدر آن نامعقول است و کدام بخش آن قابل دسترس و کدام بخش غیر قابل دسترس می‌باشد به ما کمک می‌کند که انتخاب‌های بهتری داشته باشیم
با خودشناسی، به قابلیت‌های بیشتری در مورد خود دست پیدا خواهیم کرد.
بسیاری از انسان‌ها به دنبال علائق خود می‌روند که البته اشتباه نیست، ولی رمز موفقیت در ان کشف استعداد‌ها و توانایی‌های ما قبل از تصمیم گیری و شروع هر کاری است پس بهتر است قبل از هر اقدامی ان‌ها را بشناسیم موقعیت و امکانات خود را ارزیابی کنیم بعد به دنبال رسیدن به آن‌ها با تلاش و پشتکار قدم برداریم خود شناسی موجب می‌شود تا از تصمیمات اشتباه پرهیز کرده و در زمان مناسب انتخاب‌های درست تری داشته باشیم و به موفقیت بیشتری دست پیدا کنیم.

موفق باشید
فرنگیس نجارزاده کارشناس ارشد روانشناسی

دیگر خبرها

  • لیگ‌یک/ باخت عجیب شاگردان قربانی در خانه
  • جزئیات قطعه «مست عشق» علیرضا قربانی اعلام شد/ تو مرا جان و جهانی
  • جسد مرد ۴۲ ساله از چاه ۲۰ متری بیرون کشیده شد
  • حوادث آب و هوایی در عمان ۱۲ قربانی گرفت
  • رکوردداران کنسرت موسیقی در سال ۱۴۰۲
  • قاچاق سوخت 3 نفر را در جنوب کرمان قربانی کرد
  • ورود ملی‌پوش ایران به برد 3 گله در روسیه
  • خود را چگونه می‌شناسیم
  • پرش جوجه پنگوئن‌ها از کوه یخی ۱۵ متری برای نخستین بار (فیلم)
  • چهارمحال‌ و بختیاری دومین استان خشک کشور/کمبود ۱۲۳ میلی‌متری بارش‌ها در بام ایران