Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دبیرستاد حقوق بشر ایران گفت: ترفند‌های مثلث غربی، عبری و عربی ناتوان از ایستادگی در برابر جبهه مقاومت است.
به گزارش خبرگزاری آریا از پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، آقای علی باقری‌کنی در گفتگو با رادیو اقتصاد، روز قدس را نماد جهانی مقابله با ظلم و حمایت از مظلوم دانست و اظهار داشت: پیامد راهبردی بزرگداشت روز قدس آن است که ترفند‌های مثلث غربی، عبری و عربی ناتوان از مشروعیتب‌خشی به رژیم رو به زوال صهیونیستی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


باقری کنی با اشاره به حمایت و پشتیبانی همه جانبه غربی‌ها از رژیم صهیونیستی تصریح کرد: امریکا و اروپا باید پاسخگوی جنایت‌های صهیونیست‌ها باشند و گرفتن ژست حقوق بشری نمی‌تواند آن‌ها را از محکومیت در دادگاه جهانی عدالت رهایی بخشد.
معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه با اشاره به خیانت چند کشور عربی به ملت فلسطین و آشکارسازی روابط سیاسی با رژیم صهیونیستی تأکید کرد: آتش فتنه صهیونیست‌ها جز با مقاومت خاموش نخواهد شد و هر کشوری که وارد تعامل با صهیونیست‌ها هم شود، از فهرست تجاوزگری و فتنه‌افروزی صهیونیست‌ها خارج نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مثلث غربی عبری عربی صهیونیست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۰۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن نظامی صهیونیست در شمال غزه

گرچه رژیم صهیونیستی با حمایت تسلیحاتی و لجستیکی آمریکایی در حال شخم زدن نوار غزه و نسل کشی فلسطینیان است، اما این بدان معنا نیست که نیرو‌های مقاومت فلسطین در مقابل دشمن صهیونیست دست و پا بسته هستند. رزمندگان مقاومت طی سال‌ها جنگ با دشمن صهیونیست یاد گرفته اند چگونه با کمترین امکانات دردآورترین ضربه‌ها را به صهیونیست‌ها بزنند. 

به گزارش الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی کشته شدن یکی از نیرو‌های ذخیره خود در شمال نوار غزه را تایید کرد. 

براساس بیانیه منتشر شده از سوی این رژیم، گروهبان یکم سالم الکرشات، ۴۳ ساله از تیپ شمال غزه در عملیات نیرو‌های مقاومت اسلامی فلسطین کشته شد. 

با احتساب جان باختن این نظامی، از زمان آغاز تهاجم زمینی رژیم صهیونیستی به نوار غزه در ۲۷ اکتبر، ۲۶۱ نظامی صهیونیست طی عملیات نیرو‌های مقاومت فلسطین کشته شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است
  • اعتراف رسانه‌های عبری به حجم سنگین حملات موشکی حزب الله
  • کشته شدن نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • القسام: حمله تلافی‌جویانه ایران به رژیم صهیونیستی، محاسبات دشمن را به هم ریخت
  • تظاهرات شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت «نتانیاهو»
  • دومینوی استعفای مقامات صهیونیست ادامه دارد
  • چند نظامی صهیونیست از آغاز جنگ غزه زخمی شدند؟
  • اذعان رسانه‌های عبری: حزب‌ الله لبنان دست برتر را در جبهه شمالی دارد
  • اذعان رسانه‌های عبری: حزب‌الله دست برتر را در جبهه شمالی دارد