Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@22:29:42 GMT

عامل کلاهبرداری میلیاردی در کرمانشاه دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۰۷۲۴

عامل کلاهبرداری میلیاردی در کرمانشاه دستگیر شد

سردار «جمال سلمانی» روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: پس از چند مورد شکایت با موضوع کلاهبرداری رایانه ای، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا کرمانشاه قرار گرفت.

وی افزود: شاکیان پرونده در تحقیقات به عمل آمده عنوان کردند برای دریافت تسهیلات و کاریابی اقدام به درج آگهی در فضای مجازی کرده اند که شخصی با آنها تماس و اعلام کرده با توجه به نفوذی که در ادارات و سرپرستی بانک ها دارد قادر است وام مورد نظر و شغل مناسب را برای انها پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: طبق اظهارات شاکیان، این فرد با خودروهای مدل بالا و گرانقیمت با آنها ملاقات داشته و پس از جلب اعتمادشان و به بهانه دریافت تسهیلات مورد نیاز و شغل مناسب برای آنها اقدام به دریافت ۲ میلیارد ریال از طعمه های خود کرده بود.

سردار سلمانی ادامه داد: ماموران پلیس فتا با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی متهم مذکور شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را در محل سکونتش دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی های ابتدایی منکر جرم خود بود اما در ادامه و پس از مواجهه با مدارک و مستندات لب به اعتراف گشود و به کلاهبرداری میلیاردی خود به بهانه پرداخت تسهیلات و کاریابی اعتراف کرد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان از معرفی کلاهبردار دستگیر شده به دستگاه قضایی خبر داد و گفت: این فرد با صدور قرار وثیقه راهی زندان شده است.

برچسب‌ها کلاهبرداری فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه پلیس فتا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کلاهبرداری فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه کلاهبرداری فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه پلیس فتا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۰۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ موسی بهاری روز دوشنبه افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان به بهانه وام ازدواج، موضوع شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار تیم ویژه مبارزه با جرایم سایبری انتظامی شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: دستگیری قاتل فراری پس از یک سال در قشم

وی اضافه کرد: کارشناسان پلیس فتا با پایش صفحات مجازی و رصد اقدامات مجرمانه، موفق به شناسایی متهم شده و او را با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی ادامه داد: شهروندانی که به این شیوه مورد کلاهبرداری واقع شده‌اند، می‌توانند جهت اعلام شکایت و تشکیل پرونده به پلیس فتای انتظامی بوکان مراجعه کنند.

سرهنگ بهاری بیان کرد: اگر متقاضیان قبل از هرگونه پرداختی یا ارائه مدارک شناسایی برای تحقیق و استعلام صحت پرداخت وام از طریق بانک مربوط اقدام کنند، به آسانی از وقوع این نوع کلاهبرداری ها پیشگیری می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227986 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد
  • دو روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد
  • کشف کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد
  • کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • کلاهبرداری میلیاردی رمال در شبکه های اجتماعی
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منزل در اصفهان دستگیر شد