Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@11:09:09 GMT

فعالیت ۹۹ گروه جهادی در سیستان و بلوچستان در ایام نوروز

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۰۷۵۰

فعالیت ۹۹ گروه جهادی در سیستان و بلوچستان در ایام نوروز

مدیر سازمان بسیج سازندگی سیستان و بلوچستان گفت: ۹۹ گروه جهادی در عرصه های بهداشتی و درمانی، فرهنگی، آموزشی و خدمات رسانی در ایام تعطیلات نوروز در سطح استان فعالیت داشته اند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «سرهنگ ملایی» در نشست خبری با خبرنگاران به اقدامات بسیج سازندگی در سطح استان از بدو تشکیل  اشاره کرد و اظهار داشت: احداث ۴۰۰ جایگاه دام سنگین، تسطیح ۱۵ هزار هکتار زمین کشاورزی، حفر ۲۰۰ حلقه چاه عمیق، آبرسانی به زمین های کشاورزی و برق رسانی به کشت و صنعت ها، اقداماتی است که در بستر اقتصاد اقتصاد مقاومتی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 مدیر سازمان بسیج سازندگی سیستان و بلوچستان ادامه داد: توزیع ۲۹۹ هزار و ۷۶۵ سبد کالا،  کمک به دو هزار و ۱۲۵ نفر از ایتام، اهدای ۲۸۳ هزار بسته لوازم التحریر، اهدای ۵۸هزار و ۹۰۰ سبد بهداشتی، ۳۲ هزار بسته پوشاک، اهدای هزار و ۵۰۰ سری جهیزیه، برپایی چهل و یک بیمارستان صحرایی در سطح استان، ویزیت رایگان دو میلیون و ۱۲۶ هزار و ۸۲۰ نفر و اعزام ۱۵۶ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی از جمله اقدامات خدماتی سازمان بسیج سازندگی از ابتدای شکل گیری بسیج سازندگی تا قبل از  شیوع بیماری کرونا است.

 

ملایی یادآور شد: همچنین در ایام نوروز ۹۹ گروه جهادی غیر و بومی در عرصه های بهداشتی درمانی فرهنگی آموزشی و خدمات رسانی در ایام تعطیلات نورزی در سطح استان فعالیت داشته اند.

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایام نوروز سیستان و بلوچستان گروه جهادی بسیج سازندگی سطح استان گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۰۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۰ درصدی تعداد نمونه‌های بانک خون بند ناف در سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان دکتر امین خوش اخلاق مسئول واحد کنترل کیفی شرکت بن‌یاخته‌های رویان و مهندس هادی جوشقانی، مسئول نمایندگی‌های شرکت بن‌یاخته‌های رویان با حضور در زاهدان از نمایندگی بانک خون بند ناف مستقر در بیمارستان تامین اجتماعی زاهدان بازدید کردند.

در این بازدید دکتر خوش اخلاق ضمن ابراز خرسندی از افزایش ۲۰ درصدی تعداد نمونه‌های اخذ شده در استان نسبت به سال گذشته خواستار هماهنگی با معاونت درمان استان و پزشکان متخصص زنان و زایمان مستقر در استان جهت برگزاری همایش بانک خون رویان با حضور اساتید کشوری شده و بر موضوع تبلیغ و ترویج این خدمت قابل ارائه به مردم استان تاکید کردند.

عباس صفدری رئیس جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان نیز ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت نمایندگی بانک خون استان بر تبلیغات رسانه ای در سطح ملی و تولید محتواو انتشار آن در سطح گسترده جهت آگاهی بخشی و آشنایی عموم مردم با مقوله ذخیره سازی خون بند ناف نوزادان و فواید انجام این کار تاکید کردند.

وی افزود: نباید از بانک خون بند ناف بعنوان یک فعالیت صرفاً اقتصادی در جهاددانشگاهی نام برده شود بلکه باید بعنوان یک افتخار ملی و یک خدمت ملی مختص جهاددانشگاهی از آن یاد شده و بعنوان یک فعالیت گزین از آن نام برده شود.

همچنین در این جلسه مقرر شد با عنایت به هماهنگی های صورت گرفته و فراهم شدن مقدمات کار، نمایندگی بانگ خون بند ناف در شهرستان چابهار راه اندازی شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فعالیت ۴۰۰ مسئول ایمنی در سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۲۰ درصدی تعداد نمونه‌های بانک خون بند ناف در سیستان و بلوچستان
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • سیستان و بلوچستان فرودگاهی که فقط یک مسیرپروازی داشت