Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی آموزش و پرورش گفت: در صورت نیاز به فضا برای واکسیناسیون کرونا، آموزش و پرورش این خدمات‌رسانی را انجام می‌دهد.

محمد محسن بیگی، مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش ، درباره واکنش آموزش و پرورش به نامه زالی مبنی بر استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش و شهرداری برای در اختیار قرار دادن فضای لازم به منظور واکسیناسیون کرونا اظهار کرد: به دنبال این مکاتبه قرار بر این شد تا کمیته‌های بهداشتی در هر استان بررسی‌های لازم برای نیازسنجی به فضا را داشته باشند تا در صورت امکان از ظرفیت فضاهای آموزش و پرورش برای واکسیناسیون استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: بر این اساس در مواردی که وزارت بهداشت برای واکسیناسیون با کمبود فضای فیزیکی مواجه باشد، همکاری لازم با این وزارتخانه را در سطح استان‌های کشور انجام خواهیم داد.

مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: البته استفاده از فضای فیزیکی آموزش و پرورش در صورتی مجاز است که این فضاها فعلا مورد استفاده قرار نگیرد یا حوزه امتحانی برای دانش آموزان نباشد؛ در غیر این صورت انجام کار محقق نخواهد شد.

هفته گذشته بود که زالی فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران در نامه ای به سعید نمکی وزیر بهداشت خواستار بهره‌مندی از ظرفیت شهرداری و آموزش و پرورش برای واکسیناسیون کرونا شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا برای واکسیناسیون آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۰۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون نهایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، رئیس مرکز ارزشیابی وزارت آموزش و پرورش در این جلسه گفت تا سال ۱۴۰۷ مراکز آزمون به منظور برگزاری آزمون‌های تمام الکترونیک استاندارد می‌شوند.

زارعی با اشاره به برگزاری آزمون‌های نهایی و نظام سنجش غلط در سنوات گذشته گفت برای اصلاح این مسئله ازسال ۱۴۰۲ سوابق تحصیلی دانش آموزان در آزمون‌های نهایی به ترتیب هر سال درصد خاصی به خود اختصاص داده که این درصد در سالجاری به ۶۰ درصد رسیده است.

به گفته وی امسال یک میلیون و ۸۰۰ هزار دانش آموز به صورت مستقیم در آزمون نهایی شرکت خواهند کرد.

زارعی کوشا استاندار کردستان هم در این جلسه گفت: برای ایجاد هنرستان‌های مجاور صنعت در استان باید به صورت ویژه اقدام شود چرا که این مهم می‌تواند ما را از مشکل مدرک‌گرایی نجات دهد.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان هم از شرکت ۴۵ هزار نفر در آزمون نهایی امسال در این استان خبر داد و گفت تمام تمهیدات لازم برای برگزاری رقابتی سالم در نظر گرفته شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس کردستان از کمک ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین مدرسه‌ساز به توسعه سرانه فضای آموزشی در استان خبر دادو گفت با این وجود هم اکنون ۳۳۱ هزار مترمربع کسری فضای آموزشی در سطح استان داریم.

دیگر خبرها

  • سیرجان فاتح مسابقات فوتسال دانش آموزان پسر استان کرمان
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون نهایی
  • تکریم معلمان در خور شان آنان باشند
  • سرانه فضای ورزشی آذربایجان غربی به ۲۰ سانتی متر رسید
  • آغاز ساخت ۵۰ فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد
  • آمادگی آذربایجان‌غربی برای میزبانی از رویدادهای ملی ورزش دانش آموزی
  • سرانه فضاهای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • فضای ورزش آذربایجان غربی به ١٠٧ هزار مترمربع افزایش یافت
  • آذربایجان غربی برای میزبانی از رویداد‌های ملی ورزش دانش آموزی آمادگی دارد
  • تربیت معلم مهمترین گام در مسیر تقویت تربیت دینی در مدارس است