Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-29@02:06:55 GMT

لغو طرح ترافیک تهران تا پایان ماه مبارک رمضان

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۱۰۰۵

لغو طرح ترافیک تهران تا پایان ماه مبارک رمضان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران تاکید کرد که طرح ترافیک تا پایان ماه مبارک رمضان اجرا نخواهد شد.

عبدالرضا چراغعلی درباره اجرای طرح ترافیک در تهران از امروز(شنبه) گفت: بر اساس تصمیم اتخاذ شده این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان اجرا نخواهد شد. به این ترتیب طرح ترافیک تا 25 اردیبهشت ماه سال جاری اجرایی نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: با وجود لغو طرح ترافیک تا پایان ماه مبارک رمضان شهروندان باید در شرایط کرونایی از سفرهای غیر ضروری در مرکز شهر تهران خودداری کنند.

/ایسنا

اخبار ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تا پایان ماه مبارک رمضان طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۱۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره خاص در پارک لاله! همه دعوتید + تصاویر

جشنواره بزرگ "شهر رمضان" از اول ماه مبارک در پارک لاله با حضور پرشور مردم تهران برگزار شد، جشنواره‌های خاص با برنامه‌های متنوع و بی‌نظیر این برنامه تا پایان ماه مبارک رمضان در پارک لاله برگزار خواهد شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم،  پارک لاله تهران از اول ماه مبارک رمضان و همزمان با عید نوروز میزبان بزرگترین جشنواره رمضانی کشور و منطقه با عنوان "شهر رمضان" است. جشنواره‌ای که این روزها مورد استقبال شهروندان تهرانی و مسافران نوروزی از استان‌های مختلف قرار گرفته است.

در این جشنواره  شرکت‌کنندگان بعداز افطار در پارک لاله حضور پیدا می‌کنند و از برنامه‌های متنوع استفاده می‌کنند. جشنواره "شهر رمضان" چهره جدیدی از تهران را به همگان نشان می‌دهد.

محمدامین توکلی‌زاده؛ معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در بازدید از ویژه برنامه «شهر رمضان» در بوستان لاله گفت: تلاش شهرداری تهران جذب سلایق مختلف مردم با برگزاری برنامه‌های متنوع میدانی است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران افزود: امسال این توفیق حاصل شد تا شاهد قرین شدن دو بهار باشیم. بهار طبیعت و بهار قرآن به مناسبت این تقارن و میمنتی که به وجود آمده، تلاش می‌کنیم تا نشاط معنوی متفاوتی را همراه با همه شهروندان تهرانی تجربه کنیم. وقایع و رخدادهای متنوعی در ویژه برنامه «شهر رمضان» طراحی شده تا بتواند از اقشار مختلف مردم میزبانی کند و لحظات شاد و معنوی را برای همه خانواده‌ها به وجود بیاورد.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های میدانی در بوستان‌ها و مکان‌های مهم شهر تهران ادامه داد: مدیریت شهری تجربه بسیار خوبی را در 2 سال گذشته داشته است که از آن جمله می‌توان به برگزاری ویژه برنامه «محرم شهر»، «دهکده‌های المپیک»، «نوروزگاه‌ها» و ... اشاره کرد.

توکلی زاده تصریح کرد: در این برنامه‌ها رخدادهایی برای مخاطبان طراحی شده تا بتوانند همراه با خانواده‌شان برای ساعاتی سرگرم شوند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهر تهران خاطرنشان کرد: پارک لاله به عنوان یکی از بوستان‌های اصلی و دیدنی شهر تهران، امسال به عنوان مرکز برنامه‌های نوروزی و رمضانی شهر تهران انتخاب شده است. مجموعه جشنواره‌های متنوعی در این بوستان مستقر شده و تلاش ما این است که با برگزاری این رخدادها بتوانیم ذایقه متنوع مردم را به خود جلب کنیم. جشنواره‌ بازی‌های الکترونیک، جشنواره غذای اقوام، برنامه‌های متنوع ورزشی، حضور شخصیت‌های محبوب تلویزیونی، موسیقی سنتی اقوام و ... از جمله همین برنامه‌هاست که تا پایان ماه مبارک رمضان در پارک لاله برقرار خواهد بود.

براساس این گزارش، ویژه برنامه «شهر رمضان»، هر شب پس از افطار در بوستان لاله شهر تهران برقرار است و برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی و بازی برای رده‌های سنی مختلف به همت شهرداری تدارک دیده شده است این برنامه‌های تا پایان ماه مبارک رمضان در بوستان لاله برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت صنف رستوران ها و اغذیه ها تنها به صورت بیرون بر در ماه رمضان
  • اعمال محدودیت در فعالیت رستوران‌های کرمانشاه در ماه رمضان
  • حرمت ماه مبارک رمضان باید حفظ شود/ با روزه خواری در ملاء عام برخورد می‌شود 
  • ویژه برنامه های شبکه تهران سیما در شب های قدر
  • جشنواره خاص در پارک لاله! همه دعوتید + تصاویر
  • تخفیف ۱۵درصدی محصولات صنایع دستی تا پایان ماه مبارک رمضان
  • تخفیف ۱۵ درصدی محصولات صنایع دستی اردبیل تا پایان ماه مبارک رمضان
  • حرمت ماه مبارک رمضان در ایام عید نوروز صیانت شود
  • مشارکت ۹۱۶ نفر درپویش اهدای خون مهرسرخ در خراسان جنوبی
  • ماه مبارک رمضان سبب بیداری امت اسلامی در برابر ظلم علیه مسلمانان خواهد شد