Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابراهیم نصری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: هم اکنون مه گرفتگی در جاده‌های سبزوار - شاهرود و درگز- قوچان در محدوده گردنه تیوان، موجب کاهش دید افقی در این مسیر‌ها شده است.

او ترافیک در جاده‌های خراسان رضوی را به صورت عادی و روان توصیف کرد و افزود: بارش باران در مسیر سبزوار- شاهرود موجب لغزندگی سطح جاده در این مسیر شریانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین اداره کل هواشناسی خراسان رضوی نیز با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به وقوع بارش‌های پرحجم و وقوع سیلاب در ۱۷ شهرستان در این هفته هشدار داد.

بر این اساس وقوع بارش‌های رگباری توأم با رعد و برق طی امروز و فردا در نواحی مستعد همراه با بارش تگرگ، افزایش شدت وزش باد در مناطق بادخیز و وزش باد شدید توأم با گرد وخاک با احتمال بروز خسارت، وقوع سیلاب، بالا آمدن آب رودخانه‌ها، همچنین ایجاد رواناب و آبگرفتگی پیش‌بینی شده است.

اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در این اطلاعیه به عدم توقف و تردد در حاشیه رودخانه‌ها به ویژه رودخانه‌های فصلی و همچنین احتیاط در تردد‌های جاده‌ای و عدم صعود به ارتفاعات تاکید کرده است.

انتهای پیام/ز.ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت آب و هوا بارش باران هواشناسی سیلاب و آبگرفتگی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۱۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده تربت جام- صالح آباد به علت وقوع سیلاب مسدود شد

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف بنی اسدی اظهار کرد: جاده تربت جام - صالح آباد شامگاه چهارشنبه به علت وقوع سیلاب و نبود ایمنی در محدوده روستای یخک، تا اطلاع بعدی مسدود شد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی افزود: بارش باران در جاده‌های اصلی و فرعی شهرستان‌های کلات، مشهد، طرقبه-شاندیز، نیشابور، صالح آباد، قوچان و باخرز را لغزنده کرده است.

وی گفت: همچنین بارش باران جاده‌های ترانزیتی سرخس- مشهد در محدوده گردنه مزداوند و درگز- قوچان در محدوده تیوان و آزادراه و جاده قدیم مشهد- باغچه را تحت تأثیر قرار داده است.

بنی اسدی ادامه داد: مه غلیظ نیز موجب کاهش دید افقی رانندگان در جاده ترانزیتی درگز - قوچان در محدوده‌های تیوان و زوباران شده است.

کد خبر 6088233

دیگر خبرها

  • انسداد جاده تربت جام- صالح آباد بر اثر وقوع سیل
  • جاده تربت جام- صالح آباد به علت وقوع سیلاب مسدود شد
  • سیلاب جاده تربت جام - صالح آباد در خراسان رضوی را مسدود کرد
  • ۲ جاده اصلی در خراسان جنوبی مسدود شد
  • وقوع باران و مه در برخی جاده های خراسان رضوی
  • وقوع سیلاب و بارش تگرگ در چند شهرستان استان اصفهان
  • تشدید بارش در ۶ استان/ احتمال وقوع سیلاب
  • لزوم آمادگی برای وقوع سیل در استان سمنان
  • بارش‌های رگباری در خراسان رضوی / وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود
  • بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود