Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@19:34:08 GMT

مهلت شرکت در جشنواره رمضان تا ۲۲ اردیبهشت تمدید شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۱۰۶۹

مهلت شرکت در جشنواره رمضان تا ۲۲ اردیبهشت تمدید شد

ابراهیم قاسمی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: همزمان با ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی توسط ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان های استان اجرایی می‌شود که با توجه به شیوع ویروس کرونا این برنامه‌ها به صورت مجازی است.
رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه امسال ششمین جشنواره فرهنگی و هنری رمضان برگزار می‌شود، افزود: هدف از برگزاری این جشنواره تولید محتوا پیرامون ماه مبارک رمضان و همچنین برای حمایت از پویش در خانه بمانیم و رزمایش همدلی و مهربانی در راستای مبارزه با بیماری کرونا است

وی با اشاره به اینکه این جشنواره ویژه تمام گروه‌های سنی در همه شهرستان‌ها و مناطق به صورت مجازی برگزار خواهد شد، گفت: برگزاری محافل انس با قرآن کریم به همراه سخنرانی، تقدیر از چهره‌های برتر قرآنی استان، اجرای سرود و تواشیح، برگزاری مسابقه علمی و تخصصی، برگزاری جلسات تفسیر و تدبر در قرآن کریم نهج‌البلاغه، برگزاری شب‌های شعر رمضان از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده این جشنواره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قاسمی اضافه کرد: این جشنواره در ۲ بخش ادبی کتاب، شعر و دلنوشته و داستان (فارسی و ترکی) و بخش هنری با موضوع فیلم کوتاه با موضوعات قرآن، عترت و رمضان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار در این جشنواره تا ۱۳ اردیبهشت بود، اضافه کرد: با توجه به درخواست شرکت کنندگان مهلت شرکت در این جشنواره تا ۲۲ اردیبهشت ماه تمدید شد.

برچسب‌ها قرآن کریم زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قرآن کریم زنجان قرآن کریم زنجان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۱۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره طنز و رسانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، این جشنواره در پنج بخش داستان کوتاه طنز، شعر طنز، نثر طنز، طنز چندرسانه‌ای و کاریکاتور و کارتون برگزار می‌شود و انتخابات، یک بام و دو هوای حمایت غرب از مردم غزه، ورزش و صرفه‌جویی در مصرف آب از جمله موضوع‌های این جشنواره است. علاقمندان می‌توانند آثار خود را به نشانی tanz.pressfestival.ir ارسال کنند.

آیین اختتامیه جشنواره ملی طنز و رسانه ۱۱ اردیبهشت به یاد مرحوم کیومرث صابری فومنی (گل آقا) روزنامه نگار و طنزپرداز معاصر در شهر فومن برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی اختصاصی معلولان
  • اختتامیه فصل سوم جشنواره سرود ایران در آباده برگزار می‌شود
  • مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب تمدید شد
  • آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره طنز و رسانه
  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در لرستان
  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیک تا پایان اردیبهشت‌ماه
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
  • ۱۵ اردیبهشت؛ برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تیتر دانشجویی
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی