Web Analytics Made Easy - Statcounter

ممکن است امارات میزبان مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا باشد.

به گزارش طرفداری، پس از مشخص شدن تیم های صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، از آنجایی که این مرحله به صورت تک بازی برگزار خواهد شد، کشمکش بین کشورها برای گرفتن میزبانی آغاز شد.

هرچند مشخص بود برای هر بازی کدام تیم میزبان است اما با توجه به جدال دو نماینده ایران با دو نماینده عربستان، اولین مشکل کنفدراسیون فوتبال آسیا آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته که تیم های ایران برای بازی های دور گروهی به عربستان رفتند و بازی کردند.

با این حال طی روزهای اخیر رسانه عربی از این موضوع گفتند که بازی ها احتمالا به دلیل کرونا و اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا می خواهد از VAR در این مرحله بهره ببرد، در یک کشور برگزار خواهد شد و گفته می شود AFC با امارات و عربستان در این خصوص صحبت کرده است.

امروز شایعه ای در فضای مجازی مطرح شد که امارات میزبان بعدی خواهد بود و شانس بیشتری نسبت به دیگر کشورها دارد.

با توجه به اینکه الشارجه و الوحده، دو تیم اماراتی راه یافته به مرحله حذفی با هم بازی دارند و بازی هر کجا باشد یکی از دو تیم اماراتی صعود می کند و در جمع کشورهای آسیایی که نماینده های شان به یک هشتم رسیده اند، امارات تنها کشوری است که در سه بازی دیگر هم ذینفع نیست، میزبانی کشور امارات دور از ذهم هم نیست.

با توجه به اینکه از عربستان به عنوان یکی دیگر از گزینه های میزبانی نام برده می شود، امارات در حال حاضر بهترین گزینه برای میزبانی به شمار می رود چرا که حداقل اگر امارات میزبان شود، حریفان نمایندگان ایران هم میزبان نخواهند بود و بازی در زمین ثالث برگزار می شود.

باید دید در نهایت کدام کشور به عنوان میزبان دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا انتخاب خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا یک هشتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۱۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ - آرسنال؛ همان همیشگی! / بایرن به نیمه نهایی رسید

 دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با صعود یکی دیگر از نمایندگان فوتبال آلمان به مرحله نیمه نهایی مسابقات دنبال شد.

به گزارش تسنیم، در دومین شب از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (چهارشنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران، در ورزشگاه آلیانتس آره‌نای شهر مونیخ، تیم فوتبال بایرن مونیخ موفق شد حریف خود آرسنال را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

تک گل دقیقه 63 یاشوا کیمیش با پاسی از رافائل گوئریرو باعث شد که باواریایی‌ها بازی خانگی‌ خود برابر توپچی‌ها را ببرند و با توجه به تساوی 2-2 دور رفت در لندن، این شاگردان توماس توخل بودند که با برتری 3 بر 2 در مجموع دو بازی، جواز صعود به مرحله بعدی را کسب کردند.

به این ترتیب باواریایی‌ها که این هفته قهرمانی در بوندس‌لیگا را به بایرلورکوزن تقدیم کردند، هنوز این شانس را دارند که فصل را با یک جام به پایان برسانند. آنها اما برای رسیدن به ایستگاه پایانی مسابقات باید از سد برنده مصاف منچسترسیتی و رئال مادرید بگذرند، نبردی که بازی رفت آن روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت و بازی برگشتش روز 18 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

بایرن مونیخ بعد از پاری‌سن‌ژرمن و بوروسیا دورتموند سومین تیمی است که در این فصل به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا می‌کند. این سیزدهمین بار در تاریخ باواریایی‌هاست که به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود می‌کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آلیانس آره میزبان قرمزها فینال لیگ قهرمانان اروپا/ اعلام ترکیب بایرن و پاری‌سن‌ژرمن

دیگر خبرها

  • (ویدئو) خلاصه بازی بایرن مونیخ ۱ - آرسنال ۰
  • عملکرد ضعیف ستاره آرسنال: همه‌ش صفره!
  • بایرن مونیخ با حذف آرسنال به نیمه نهایی رسید
  • بایرن مونیخ - آرسنال؛ همان همیشگی! / بایرن به نیمه نهایی رسید
  • لیگ قهرمانان آسیا| برتری پُرگل العین برابر الهلال
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا/ العین رکورد تاریخی الهلال را شکست
  • «اولسان هیوندای» نیمی از مسیر فینال آسیا را رفت
  • لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی اولسان در فینال رفت منطقه شرق
  • ترزیچ: با شایستگی به مرحله نیمه‌نهایی رسیدیم
  • صعود دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پس از ۱۱ سال