Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، فینال لیگ قهرمانان اروپا بین منچسترسیتی و چلسی در تاریخ 8 خرداد ماه برگزار خواهد شد. این دیدار طبق اعلام گذشته یوفا قرار است در ورزشگاه آتاتورک استانبول ترکیه برگزار شود. با مشخص شدن چلسی به عنوان تیم دوم فینالیست لیگ قهرمانان اروپا، درگیری‌ها بر سر میزبانی فینال این رقابت بالا گرفت و دعوای کشورهای ترکیه و انگلیس به فوتبال رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فینال تمام انگلیسی در حالی قرار است در استانبول برگزار شود که روز گذشته دولت کشور ترکیه بیانیه‌ای صادر کرد و کشور انگلیس را به دلیل شرایط کرونایی در «لیست قرمز» قرار داد. همین مسئله باعث شد تا نگرانی‌هایی در خصوص ورود و خروج طرفداران انگلیسی به این کشور مطرح شود و درگیری‌ها بر سر میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا به اوج برسد. با توجه به اینکه این مسابقه با حضور طرفداران برگزار می‌شود، هنوز مشخص نیست که یوفا چه راه حلی برای آمدن طرفداران انگلیسی به ترکیه در نظر خواهد گرفت.

یوفا در اولین واکنش خود به حمایت از ترکیه پرداخت و اعلام داشت علی رغم مشکلات ورود و خروج انگلیسی‌ها به کشور ترکیه،‌ دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا بین منچسترسیتی و چلسی در ورزشگاه آتاتورک برگزار خواهد شد. اما این واکنش، اعتراض انگلیس را در پی داشت و طبق گزارش رسانه‌های بریتانیایی اتحادیه فوتبال این کشور در حال رایزنی با یوفا بوده که بتواند محل میزبانی را از کشور ترکیه بگیرد.

ترکیه میزبان اصلی لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته بود که به دلیل شرایط کرونایی و برگزاری مسابقات به صورت متمرکز این میزبانی از آنها گرفته شد و اکنون قرار است، فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2021 در این کشور برگزار شود. سال گذشته مسابقات اروپایی به دلیل شرایط کرونا، در کشور پرتغال برگزار شد و فینال  بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن به لیسبون و ورزشگاه دالوژ رسید.

اکنون باید دید با توجه به فشار انگلیسی‌ها در خصوص میزبانی «تمام انگلیسی» لیگ قهرمانان اروپا آیا بار دیگر میزبانی از ترکیه گرفته می‌شود یا این مسابقه در ورزشگاه آتاتورک برگزار خواهد شد.

با توجه به حمایت یوفا از ترکیه به نظر می رسد با تمام این اتفاقات استانبول در 8 خرداد میزبان منچسترسیتی و چلسی خواهد بود ولی باید دید تا آن زمان چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا میزبان لیگ قهرمانان اروپا فینال لیگ قهرمانان اروپا ترکیه بریتانیا فینال لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۱۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) درگیری عجیب کردها و ترک‌های مقیم اروپا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: هم میهن

tags # اروپا سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • خیز ترکیه برای میزبانی المپیک ۲۰۳۶
  • بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها
  • پلی به گذشته - برتری 2-0 آرسنال مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا (2006/3/28) / فیلم
  • خوشحالی های خاص و ماندگار کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • (ویدئو) درگیری عجیب کردها و ترک‌های مقیم اروپا
  • دریبل های تماشایی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • تحولات اوکراین|زلنسکی دبیر شورای امنیت را هم برکنار کرد
  • برنامه و ساعت بازی‌های جام حذفی اعلام شد
  • کشاورزان علیه دولت انگلیس
  • گل رونالدو نازاریو به موناکو روی همکاری رائول گونزالس و زیدان (لیگ قهرمانان اروپا - 2004/3/25) / فیلم