Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@22:16:56 GMT

افزون بر سه میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز دوغارون کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۱۳۴۰

افزون بر سه میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز دوغارون کشف شد

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی روز شنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: اقلام کشف شده شامل انواع کالاهای پزشکی، شیر خشک، کره خوراکی، روغن نباتی و تخم مرغ است که حین خروج از کشور کشف و ضبط شد.

سردار مجید شجاع افزود: در این ارتباط تعدادی متخلف نیز دستگیر و با تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این میزان کالای کشف شده در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز در معبر زمینی دوغارون کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی گفت: نیروهای مرزبانی در مبادی ورودی و خروجی مرز دوغارون حضور پر رنگی دارند و مبارزه با کالای قاچاق و سوخت، یکی از مهمترین رسالت های نیروهای مرزبانی در این نقطه از کشور است.

مرز دوغارون در ۱۲ کیلومتری شهر تایباد قرار دارد و شهرستان ۱۳۸ هزار نفری تایباد نیز در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

برچسب‌ها تایباد مرز دوغارون افغانستان کالای قاچاق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تایباد مرز دوغارون افغانستان تایباد مرز دوغارون افغانستان کالای قاچاق اخبار کنکور مرز دوغارون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۱۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله کالای قاچاق ۱۰ میلیاردی به مقصد نرسید

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون که از استان‌های جنوبی به سمت تهران در حرکت بود مظنون و آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی مراجع قضائی ۶۷ هزار و ۷۵۰ قلم لوازم آرایشی و ۳۳۶ قلم بلوریجات خارجی قاچاق از این خودرو کشف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ارزش این محموله قاچاق بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال است، گفت: دراین‌خصوص راننده کامیون دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.

کد خبر 6085620

دیگر خبرها

  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • کشف بیش از ۲۸ هزار عدد قرص قاچاق در هنگ مرزی تایباد
  • محموله کالای قاچاق ۱۰ میلیاردی به مقصد نرسید
  • کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق
  • کشف ۱۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در دهلران
  • ۵۰ درصد بناهای تاریخی تایباد خراسان رضوی نیازمند مرمت است
  • کشف ۳۰ قوطی شیر خشک قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد