Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  علی مستوفیان سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت :  چون قبل از بارش‌ها، پیش‌بینی و تمهیدات لازم انجام گرفت، دربازدید‌هایی که در روز‌های اخیر انجام شد، گزارشی مبنی بر خسارت و آسیب به آثار و بنا‌های تاریخی ناشی از بارش باران دریافت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید 

صدور موافقت اصولی برای ساخت مجتمع گردشگری در فاروج

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، با اشاره به آماده‌باش کامل ادارات و نمایندگی‌های شهرستان‌های هشتگانه استان، عنوان کرد: تمام اقدامات حفاظتی در بنا‌های این شهرستان‌ها انجام شده است.

او صیانت و نگهداری از بنا‌های تاریخی و جلوگیری از تخریب آن‌ها را از اولویت‌های این اداره‌کل به‌عنوان متولی حفاظت از این آثار برشمرد.

مستوفیان گفت: ۷۴۳ اثر خراسان شمالی در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده که از این تعداد، ۵۲۳ اثر تاریخی، ۵۴ اثر طبیعی، ۱۰۹ اثر ناملموس، ۲۵ اثر منقول تاریخی و ۳۲ پرونده میراث ناملموس نیز با به‌صورت مشترک در حیطه خراسان ثبت شده است.

انتهای پیام/ه 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گردشگری میراث فرهنگی خراسان شمالی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۱۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موزه‌ها و اماکن تاریخی-فرهنگی گیلان در ۱۳ فروردین تعطیل است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان گفت: موزه ها، بناهای تاریخی و فرهنگی تحت پوشش اداره کل استان سیزدهم فروردین تعطیل هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، ولی جهانی، امروز_پنجشنبه نهم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمام اماکن فرهنگی- تاریخی شامل موزه‌ها و قلعه‌های تحت مجموعه اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان در روز دوشنبه سیزدهم فروردین مصادف با شهادت حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) تعطیل است.

وی افزود: از مردم انتظار داریم در این زمینه با اداره کل میراث‌فرهنگی گیلان همکاری لازم را داشته باشند و هرگونه بازدید از این اماکن را به روزهای بعد موکول کنند.

کد خبر 740000

دیگر خبرها

  • وزش باد شدید و بارش باران در نواحی شرقی کشور
  • موزه‌ها و اماکن تاریخی-فرهنگی گیلان در ۱۳ فروردین تعطیل است
  • برف و باران امروز اصفهان را فرا می گیرد
  • فیلم| کولاک و برف بهاری در خراسان شمالی
  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • بارش باران و برف و وزش باد شدید در غرب و نوار شمالی
  • پیش بینی بارش باران و برف و وزش باد شدید در غرب و نوار شمالی کشور
  • جاری شدن سیلاب در مناطق شمالی استان سمنان+ فیلم
  • جاری شدن سیلاب در مناطق شمالی سمنان
  •  امدادرسانی نجاتگران هلال احمر گرمه به متاثرین از سیل و آبگرفتگی