Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@15:48:35 GMT

مشکل عجیب پرسپولیس، درخشش پردردسر شهریار مغانلو

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۱۴۴۱

مشکل عجیب پرسپولیس، درخشش پردردسر شهریار مغانلو

پرسپولیس و استقلال در این سال‌ها معمولا کار سختی برای پیدا کردن مهره گمشده‌شان در خط حمله داشته‌اند. بازیکنی که به این دو تیم بیاید و یک گل‌زن تمام عیار باشد، برای هواداران این تیم حکم جواهر را داشته است. جواهری که البته دیگران هم به ارزش آن پی برده و خیلی زود در تلاش برای تصاحب آن بودند. این تلاش اگر از جانب تیم‌های خارجی بوده خیلی زود به نتیجه رسیده و این بازیکنان عطای حضور در پرسپولیس را به لقایش بخشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس در نیم‌فصل دوم یکی از این جواهر‌های باارزش را به دست آورده؛ شهریار مغانلو که خیلی زودتر از حد تصور جایش را در ترکیب پرسپولیس پیدا کرد. مهاجم بلندقدی که خیلی‌ها از تبدیل شدن او به آرمان رمضانی می‌ترسیدند، اما در مدت کوتاهی هواداران تیم را به یاد علی دایی انداخت. البته درخشش مغانلو و بازتاب این عملکرد در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در کنار اینکه مسئولان این تیم را خوشحال کند، باعث نگرانی آن‌ها هم می‌شود. شهریار به صورت قرضی و برای نیم‌فصل از تیم سانتاکلارای پرتغال به پرسپولیس آمد. این مهاجم در سانتاکلارا ۱۳ بازی کرد و یک گل سرنوشت‌ساز برای این تیم زد که منجر به صعود آن‌ها به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی شد. به همین دلیل این تیم پرتغالی با شرایطی نه چندان سخت و پرداخت مبلغ ۵۰ هزار دلار رضایت‌نامه او را صادر کرد.

این‌طور که شنیده می‌شود بعد از درخشش مهاجم پرسپولیس وعملکرد خوب او مدیران پرتغالی خواهان ماندن او شده و یا برای جدایی‌اش مبلغی بیش از ۲۰۰ هزار دلار یعنی بیش از ۴ برابر درخواست کرده‌اند. این در حالی است که پرسپولیس برای مبلغ ۵۰ هزار دلار هم به کمک یک هوادار متمول توانست رضایت‌نامه این بازیکن را دریافت کند و مبلغ درخواستی جدید کاملا از توان پرسپولیسی‌ها خارج است. البته به این مبلغ باید قرارداد مغانلو را که برای سال جدید و یک فصل جدید بسیار بیشتر از مبلغ فعلی خواهد بود را هم درنظر گرفت.

با این حال با توجه به تاکید گل‌محمدی به حفظ این بازیکن باشگاه تلاش خود را برای برآوردن این خواسته انجام خواهد داد. خواسته‌ای که مبلغ زیادی را به باشگاه تحمیل کرده و البته می‌تواند روی مبلغ درخواستی سایر بازیکنان هم تاثیر بگذارد تا کار مدیران پرسپولیس برای حفظ تیم فعلی حسابی سخت باشد.


فوتبال ۳۶۰

منبع: فرارو

کلیدواژه: پرسپولیس شهریار مغانلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۱۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز پول؛ دقیقا یک روز پس از فروش پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

در حالی‌که صبح روز گذشته معامله موردنظر برای انتقال ۸۵ درصد از سهام پرسپولیس و استقلال به خریداران آن‌ها انجام شد، قرار بود که روز سه‌شنبه مبلغ ده درصد از ارزش نقدی این دو باشگاه به حساب دولت واریز شود تا قرارداد واگذاری رسما به امضا برسد.

حالا معاون سازمان خصوصی سازی اعلام کرده که خریدار پرسپولیس این مبلغ را واگذار کرده و قرار است کنسرسیوم پتروشیمی نیز فردا همین رقم را برای باشگاه استقلال واریز کند تا همه چیز نهایی شود.

نکته مهم اینکه پرسپولیس با رقمی در حدود ۳۲۰۰ میلیارد تومان واگذار شده و عدد واریزی هم طبیعتا ۳۲۰ میلیارد تومان به‌صورت نقدی بوده و ۲۹۰۰ میلیارد باقی‌مانده هم در ۱۲ قسط شش ساله واریز خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس از این پس در اختیار کنسرسیوم بانکی متشکل از بانک شهر، ملت، تجارت، رفاه، صادرات و اقتصادنوین خواهد بود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • شهریار سپاهان برای لیگ برتر آبروداری می‌کند
  • واریز پول؛ دقیقا یک روز پس از فروش پرسپولیس
  • شهریار و باقری در انزلی گلاویز شدند! (عکس)
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • خریدار جدید پرسپولیس دست به جیب شد!
  • مهاجمان پرسپولیس می‌روند و پوشکاش می‌شوند!
  • قایدی مغانلو، رضاییان و اسدی در لیست اوسمار
  • از پرسپولیس رفتند، هالند شدند!
  • دو بازیکنی که سپاهان را به پرواز درآورده‌اند