Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@09:49:16 GMT

جدایی این ستاره از پرسپولیس قطعی شد+ عکس

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۱۷۲۳

جدایی این ستاره از پرسپولیس قطعی شد+ عکس

جدایی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران از جمع قرمزپوشان حتمی شد.

به گزارش برنا؛ طبق اعلام نشریه معروف الرایه قطر، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات با عقد قراردادی به مدت دو‌ فصل به الاهلی قطر می‌پیوندد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس محمدحسین کنعانی زادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۱۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش علی پروین در انتقال خدابنده لو از مس به پرسپولیس

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه اوسمار ویه را از دانش خوبی برخوردار است، گفت: او بسیار خوش برخورد و در عین حال جدی است و امیدوارم بتواند با پرسپولیس به موفقیت برسد.

به گزارش مشرق، محمد خدابنده‌لو در خصوص حضور در تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: حضور در پرسپولیس حس خوبی دارد و از اینکه به آرزوی کودکی خودم رسیدم خیلی خوشحالم و امیدوارم روزهای خیلی خوبی را در این تیم پشت سر بگذارم. پرسپولیس یکی از تیم‌های بزرگ ایران است و حضور در این باشگاه یکی از بزرگترین افتخارات زندگی من است.

او ادامه داد: سال سختی را پشت سر گذاشتم اما از اینکه با ثبت قرارداد با پرسپولیس به پایان رسید برای من بسیار خوشحال کننده بود. در سالی که می‌خواستم به گل گهر بپیوندم از باشگاه استقلال تهران پیشنهاد ۱۲ میلیارد تومانی داشتم و پرسپولیس در آن سال به من ۶ میلیارد تومان پیشنهاد داده بود و برای همین به گل گهر رفتم که بعداً بتوانم به پرسپولیس بپیوندم. البته مدیریت باشگاه استقلال خواستار جذب من بود و از سوی کادر فنی اصراری برای به خدمت گرفتن من نشده بود.

هافبک تیم پرسپولیس در رابطه با کار کردن با «اوسمار ویه را» گفت: او مربی خوبی است و اصولاً هر مربی و بازیکنی که وارد یک باشگاه می‌شود نیاز به زمان دارد تا بتواند نتیجه بگیرد. او از لحاظ فنی دانش خوبی دارد و خیلی فعال و خوش برخورد و در عین حال خیلی جدی است. اگر بتوانیم قهرمان لیگ شوم به نظرم قرارداد اوسمار باید تمدید شود. جایگزین شدن یحیی گل محمدی که توانسته بود با پرسپولیس ۳ گانه کسب کند کار سختی بود اما اوسمار تاکنون توانسته عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد.

او در رابطه با نحوه جدایی خود از باشگاه مس رفسنجان گفت: در مسیر جدایی‌ام از مس افراد زیادی دخیل بودند که جا دارد از همه کسانی که به من کمک کردند، تشکر کنم. ابتدا باشگاه برای جدایی‌ام مبلغ ۱۵ میلیارد تومان برای صدور رضایت نامه درخواست کرده بود که پس از تماس علی پروین با مدیران مس این رقم به ۱۰ میلیارد تومان کاهش یافت و همچنین محمد انصاری نیز کمک‌های زیادی به من در مسیر پرسپولیسی شدم کرد. من در مجموع ۴ میلیارد تومان از مس دریافت کرده بودم و به سختی توانستم ۱۰ میلیارد پول رضایت‌نامه را به باشگاه پرداخت کنم.

خدابنده‌لو تصریح کرد: رضا درویش (مدیرعامل باشگاه پرسپولیس) خیلی پیگیر جذب من بود و جا دارد از او هم تشکر کنم. حضور در تیم ملی باعث افتخار من است و امیدوارم در اردوهای بعدی بتوانم نظر اعضای کادر فنی تیم ملی را جلب کند.

دیگر خبرها

  • واکنش احساسی ستاره پرسپولیس به تاریخ‌سازی بزرگ
  • استقبال درویش و دخترش از رونالدو در ایران | اتفاقات جنجالی سال
  • ستاره‌های فوتبال در نوروز پولدار شدند!
  • ستاره بایرن: به جدایی فکر هم نمی‌کنم
  • جایزه ویژه به ستاره پرسپولیس پس از تاریخ‌سازی
  • جدایی ستاره فوتسال ایران از باشگاه اسپانیایی رسمی شد
  • قهرمان اروپا جدایی ستاره ایرانی‌اش را اعلام کرد
  • نقش علی پروین در انتقال خدابنده لو از مس به پرسپولیس
  • اوسمار بسیار جدی است/ پروین از مس ۵ میلیارد تخفیف گرفت
  • خدابنده لو: اوسمار بسیار جدی است/پروین از مس ۵ میلیارد تخفیف گرفت