Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نــمایشگاه «آوند زمان» تــعدادی از طــراحی‌هــا و نــقاشی‌هــای اخیر حمیدرضا اندرز در گالری شیرین به نمایش درآمده است.

به  گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، نمایشگاه «آوند زمان»با نمایش آثار نقاشی «حمیدرضا اندرز» از 17 تا 29 اردیبهشت در گالری شیرین برپا شد. این نــمایشگاه شــامــل تــعدادی از طــراحی‌هــا و نــقاشی‌هــای اخیر این هــنرمــند اسـت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هـمزمـان بـا افتتاح نـمایشگاه«آوند زمان» در گـالـری شیرین از کتاب جـدید حمیدرضا اندرز که تـوسـط انتشارات خط و طرح منتشر شده است رونمایی شد.

 

حــمید رضــا انــدرز مــتولــد تهــران ۱۳۴۹، فــارغ‌التحصیل در رشــته‌ی نــقاشی از دانـشگاه آزاد تهـران در مـقطع لیسانـس می‌بـاشـد. او عـلاوه بـر داشـتن چـندین نــــمایشگاه گــــروهی و انــــفرادی در داخــــل و خــــارج از ایران، در حـراج‌های متفاوتی حضور داشته و مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.

هـلیا دارابی، مـنتقد و پـژوهـشگر هـنری در بـاره‌ آثار حــمید رضــا انــدرز می‌گـوید:نـقاشی رسـانۀ سکوت اســــت. بی‌صــــدا اســــت و بیننده را نیز بــــه سکوت و غــــرق شــــدن در شکافی بی‌انـتها دعـوت می‌کند. بـا این حـال، کار ِ حـمیدرضـا انـدرز خـود نـقاشیِ ســاکتی اســت: سکوت تــرکیب‌بــندی بــه واســطۀ ســاحــت‌هــای خــلوت و تــخت؛ سکوت ســطح بــه‌واســطۀ عــدم حــضور مســلط عــنصر خــط و مــحو بــودن فــضا؛ سکوت رنـگ‌هـا بـه سـبب پختگی و در هـم نشسـتگیشـان؛ و سکوت بـه واسـطۀ سکوت مـضامین: میوه‌هـا، مـاهی‌هـا، نـهنگ زیر دریا. سکوت زمـان را بـه میان می‌آورد، و زمـــان چیزی اســـت که بـــرای انـــدرز هـــمواره بـــه پـــای نـــقاشی فـــدا میشـود. او کار را بـه مـراقـبه، و نـقاشی‌اش را بـه آونـد زمـان تـبدیل کرده اسـت؛آوندی که در آن روزها و ساعت‌ها شناورند؛ روزهای تنهایی، و کار ِ نقاشی.

نـمایشگاه نقاشی «آوند زمان» از 17 تا 29 اردیبهشت در گـالـری شیرین برپاست علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند با تعیین وقت قبلی به خيابان كريمخان زند، خيابان سنايي، كوچه ي سيزدهم، پلاك5 مراجعه کنند.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: گالری شیرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۱۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نمایش «سپیده» در حوزه هنری

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما نمایش سپیده روایتگر داستان پرستاری است که در زمان شیوع بیماری کرونا و دیگر مشکلات مستاصل و درمانده شده که با کتابی در خصوص امام زمان (عج) آشنا می شود که سبب تغییر احوال و شخصیت او می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای نمایش «سپیده» در حوزه هنری
  • آثار مکرمه قنبری به نمایش درمی‌آید/ قصه‌هایی از دری‌کنده
  • «امروزِ دیروز» به آرتیبشن رسید/ پرسش از نقاشی یا عکاسی؟
  • «قصه‌هایی از دری‌کنده» نمایش آثار مکرمه قنبری در گالری سهراب
  • نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد
  • شرکت ۲۸ کشور دنیا در جشنواره بین‌المللی پوپک
  • افراد مبتلا به آب‌سیاه نقاشی‌های معروف را چه شکلی می‌بینند؟ (+عکس)
  • برگزاری پویش طراحی و نقاشی «زندگی با آیه ها» با موضوع «وعده صادق»
  • جواد مجابی: کمال‌الملک شاگردان را به کپیه باسمه‌های فرنگی واداشت/حیدریان: دلش چون بید می‌لرزید که مبادا آن برگ پیش از آن‌که در تابلو ترسیم شود بیفتد
  • حاجی بادام؛ میراث شیرین یزدی‌ها