Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-18@02:03:43 GMT

فعلا سفر نروید!

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۱۷۷۱

فعلا سفر نروید!

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه از مردم می‌خواهیم فعلا و تا بهتر شدن وضعیت کرونا در کشور و افزایش واکسیناسیون سفر نروند، گفت: دلیل اینکه ممنوعیت‌های تردد و سفرهای بین استانی را از قبل اعلام می‌کنیم این است که می‌خواهیم زندگی مردم مختل نشود.

محمد اسلامی اظهار کرد: بر اساس آخرین مصوبات صورت گرفته، از ساعت ۱۲ سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت تا ساعت ۱۲ شنبه ۲۵ اردیبهشت ورود و خروج بین همه ‌استان ها ممنوع شده است و کسی نمی‌تواند در این روزها و ساعات به سفر برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا پیش از اجرای هر طرح ممنوعیتی در زمینه سفرها از قبل آن را به مردم اطلاع‌رسانی می‌کنید؟ افزود: این اطلاع‌رسانی‌ها به دلیل این انجام می‌شود که زندگی مردم مختل نشود و آن‌ها باید برنامه زندگی‌شان را بدانند اما چیزی که در زمینه شیوع ویروس کرونا کمک کننده است اینکه سفرهای بین استانی در چه بازه زمانی ممنوع شده است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: البته ممنوعیت‌های تردد در استان‌های قرمز و نارنجی همچنان برقرار بوده و این مسئله تغییری در ماه‌های گذشته نکرده است اما برای ایام تعطیلات پیش رو این ممنوعیت اعلام شد تا کسی به سفر نرود.

اسلامی گفت: با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا از همه مردم می‌خواهیم خویشتن‌داری و صبوری بیشتری کرده و از هر گونه سفرهای غیر ضرور خودداری کنند تا واکسیناسیون هر چه سریعتر انجام شود و شرایط کشور از این نظر متعادل‌تر شود.

/ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۱۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد بین المللی نوروتاک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ مقتدایی با اشاره به استقبال دانشجویان از برگزاری این رویداد­ ­گفت: این رویداد را سالیانه برگزار می‌کنیم و امسال رویداد نوروتاک با مشارکت جمعیتی بیش از ۱۵۰۰ دانشجوی علوم پزشکی و علوم شناختی برگزار شد. دکتر مقتدایی گفت: استفاده از علوم اعصاب در امورات روزمره زندگی و جامعه و استفاده از آن برای پیشبرد فناوری‌های نوین پزشکی باعث می‌شود خدمات بهتری به مردم ارائه شود و در حقیقت کیفیت زندگی مردم را بالا ببرد، رشته‌های علوم اعصاب می‌تواند در استفاده و توسعه فناوری‌های نوین به ما کمک کند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   در دو دهه اخیر در حوزه علوم اعصاب فعالیت‌های زیادی صورت گرفته است که یکی از نتایج آن توسعه فناوری‌های نوینی همچون هوش مصنوعی است که می‌تواند موجب افزایش کیفیت زندگی مردم شود. قرار است ­­در رویداد نوروتاک، مسائل بین رشته‌ای که مورد مناقشه است از نظر علمی فلسفی و روانشناسانه به بیان ساده بررسی و نتایج به زبان ساده به عموم مردم بیان شود. ۹ سخنران در همایش امسال نوروتک­ ­به ارائه مباحثی با موضوع صلح و تعارض - تاب آوری - ادراک زمان؛ از نورون تا تجربه ذهنی - فرمانبرداری و همراهی - توهم و خیال - نوروآرت - یک، دو، سه؛ آینده - ملال و جهل - و آگاهی در هوش مصنوعی پرداختند.

دیگر خبرها

  • رویداد بین المللی نوروتاک
  • شرایط جوی مناسب نیست، سفر نروید
  • شرایط جوی استان کرمان مناسب نیست، سفر نروید
  • ممنوعیت فروش چارتری بلیت هواپیما در اربعین ۱۴۰۳
  • توسعه ناوگان حمل و نقل در اربعین/ ممنوعیت فروش بلیت چارتری نجف
  • استقبال ۸۰ هزار نفری قزوینی‌ها از طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • خراسان جنوبی چهارمین استان کشور در طرح زندگی با آیه‌ها
  • عکس‌هایی از زندگی پس از جنگ در سوریه روی دیوار رفت
  • رانندگان از سفرهای غیرضروری به جنوب استان کرمان خودداری کنند
  • استقبال بالای زنجانی‌های از طرح زندگی با آیه‌ها