Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@04:28:53 GMT

کوچ ستاره‌های تیم قهرمان به تیم والیبال شهرداری ارومیه

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۱۸۳۸

کوچ ستاره‌های تیم قهرمان به تیم والیبال شهرداری ارومیه

به گزارش ایرنا، تیم فولاد سیرجان در فصل گذشته لیگ برتر والیبال ایران با هدایت محمدرضا تندروان به مقام قهرمانی رسید. با پایان فصل و آغاز فعالیت باشگاه‌ها در لیگ برتر، سیرجانی‌ها اعلام کردند که سرمربی و ۱۱ بازیکن فصل گذشته خود را حفظ می‌کنند اما چهارشنبه تندروان به صورت رسمی با شهرداری ارومیه قرارداد بست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما تندروان به تنهایی از سیرجان راهی ارومیه نشد و چند ستاره کلیدی تیم فصل گذشته خود را هم به شهرداری منتقل کرد.

تاکنون باشگاه شهرداری ارومیه از جذب علیرضا بهبودی، رحمان داودی و صابر کاظمی بازیکنان فصل گذشته فولاد سیرجان، عبدالرضا علیزاده از هراز آمل و علی‌اصغر مجرد از سپاهان اصفهان خبر داده است.

فدراسیون والیبال قصد دارد فصل جدید لیگ برتر والیبال ایران را با حضور ۱۶ تیم و به شیوه لیگ ملت‌های والیبال برگزار کند. در فصل قبل، فولاد سیرجان با پیروزی مقابل شهرداری ارومیه در دیدار نهایی، به قهرمانی رسید.

برچسب‌ها فدراسیون والیبال والیبال لیگ برتر والیبال تیم والیبال شهرداری ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون والیبال والیبال لیگ برتر والیبال فدراسیون والیبال والیبال لیگ برتر والیبال تیم والیبال شهرداری ارومیه اخبار کنکور شهرداری ارومیه فصل گذشته لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۱۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره لورکوزن: حالا کودکان آلمانی یک قهرمان خوب دارند!

به گزارش "ورزش سه"، بایر لورکوزن امشب پس از پیروزی ۵-۰ مقابل وردربرمن قهرمانی بوندسلیگا را به‌دست آورد. این اولین بار پس از ۱۲ سال است که تیمی به‌جز بایرن مونیخ قهرمان بوندسلیگا می‌شود.

لورکوزن این قهرمانی را ابتدا مدیون ژابی آلونسو و سپس ستاره‌های تیم است. بازیکنانی که به خوبی دستورات ژابی آلونسو را در زمین اجرا کردند و فصلی بدون حاشیه را پشت سر گذاشتند.

یکی از این بازیکنان روبرت آندریش، هافبک ۲۹ ساله است. او در این فصل یکی از بهترین هافبک‌های بوندسلیگا بوده و نقش بزرگی در قهرمانی تاریخی لورکوزن دارد.

پس از پایان دیدار امروز، او در گفت‌وگو با خبرنگار دازن، قهرمانی را به هواداران تبریک گفت و اظهار کرد که ماموریت آنها هنوز به اتمام نرسیده و قصد دارند دو جام دیگر هم تا پایان فصل کسب کنند.

در قسمتی از مصاحبه خبرنگار از روبرت آندریش خواست پیامی به کودکان ۱۱ ساله بدهد که به‌جز بایرن مونیخ هیچ تیمی را ندیده‌اند که قهرمان بوندسلیگا شده باشد. آندریش پاسخ داد: «به آنها می‌گویم دیگر فقط بایرن مونیخ وجود ندارد. بایر لورکوزن وجود دارد و امیدوارم در آینده هم فقط بایر لورکوزن وجود داشته باشد. اگر شما فقط بایرن را دیده‌اید، اکنون زمان بایر لورکوزن است. حالا بالاخره یک قهرمان آلمانی خوب دارید.»

دیگر خبرها

  • اولین انصرافی تیم ملی والیبال مشخص شد
  • خوشبختی هوادار با آخرین خرید (عکس)
  • ستاره لورکوزن: حالا کودکان آلمانی یک قهرمان خوب دارند!
  • رسمی: قصه تندروان و شهداب به پایان رسید
  • سرمربی قهرمان جهان در لیگ برتر والیبال تیم گرفت
  • ستاره غیرمنتظره لیگ والیبال در اردوی تیم ملی!
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۵ فروردین
  • اعتراف مدافع اینتر: از ستاره رئال تقلید می‌کنم
  • جایزه قهرمان لیگ ملت‌های والیبال مشخص شد
  • پائز در کورس قهرمانی لیگ والیبال اوکراین باقی ماند