Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان گفت: جهادگران بسیجی دانشگاه فنی و حرفه ای در سطح استان و با ظرفیت بالا در حال خدمت به اقشار مختلف جامعه می باشند و می توانیم  از این گروههای جهادی در ترویج و نشر ارزش های دفاع مقدس استفاده  کنیم.

به گزارش خبرگزاری آریا از سمنان، «رضا نقدی» رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان در جلسه با سرهنگ «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان ضمن خیرمقدم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کربلا و تسلیت ایام شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع)،  یاد و خاطره امام راحل و سلحشوری های رزمندگان اسلام بالاخص شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم را گرامی داشتند و اظهار داشت: هیچگاه رشادتها و ایثارگری این عزیزان را از خاطر نخواهیم برد چرا که امنیت امروز کشور مرهون خونفشانی و جانبازی شهداست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: کلاس‌های آشنایی با دفاع مقدس در 4 مرکز آموزشی فنی و حرفه ای پسران سمنان، فنی دختران سمنان، پسران کشاورزی امیرآباد دامغان و فنی دختران شاهرود با افزایش 20 درصدی و استقبال خوب دانشجویان مواجه شده است.


رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان  از درس دفاع مقدس در دانشگاه به‌ عنوان مسئله مهم و تاثیرگذار یاد کرد و افزود: باید مباحث و دستاوردهای دوران دفاع مقدس  به جوانان به‌ویژه نسل دانشگاهی منتقل شود تا آنها با شناخت آرمان‌های انقلاب، دلدادگی شهدا، ایثارگران و رزمندگان و چگونگی دفاع از این آرمان‌ها را در آن شرایط نابرابر فراگیرند و سفیری برای انتقال این مفاهیم ارزشمند به نسل‌های بعدی باشند.


نقدی ادامه داد:  لحاظ کردن ابزارهای تشویقی از جمله اردوهای راهیان نو، اردوهای زیارتی و بازدید از مرکز فرهنگی دفاع مقدس سمنان و باغ موزه تهران برای دانشجویانی که این درس را انتخاب کرده‌اند، استفاده از راویان دفاع مقدس در اردوهای دانشجویی، بهره‌گیری از ظرفیت دانشجویان در ماموریت های اداره کل حفظ آثار استان، برگزاری کارگاه آموزشی علوم و معارف دفاع مقدس ویژه اساتید، دانشجویان، کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه  با همکاری دو مجموعه از نکات بسیار حائز اهمیت در ترویج ارزش های دفاع مقدس به شمار می رود.


وی خاطر نشان کرد: دانشگاه فنی حرفه ای استان سمنان  رتبه برتر سامانه آموزش مجازی را در سطح کشور به خود اختصاص داده است که می توان از این ظرفیت در برگزاری وبینارهای تخصصی، یادواره شهدا، برپایی نمایشگاه حوزه دفاع مقدس و مسابقات کتابخوانی استفاده کرد.


نقدی به توان فنی بالای دانشگاهیان دانشگاه فنی و حرفه ای استان اشاره کرد و گفت: جهادگران بسیجی این دانشگاه در سطح استان و با ظرفیت بالا در حال خدمت به اقشار مختلف جامعه می باشند و می توانیم  با مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان از این گروههای جهادی در ترویج و نشر ارزش های دفاع مقدس استفاده کنیم.


 رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان در خصوص معرفی دانشگاه فنی حرفه ای استان و استفاده از ظرفیت  دانشگاه در ترویج ارزش های دفاع مقدس ادامه داد: دانشگاه فنی‌ وحرفه‌ای دولتی و تحصیل در مراکز این دانشگاه رایگان است و این دانشگاه به‌ عنوان تنها دانشگاه دولتی مهارتی در استان با 3500 دانشجو در 67 رشته کاردانی و کارشناسی مهارتی می باشد که از این تعداد 42 رشته در مقطع کاردانی و 25 رشته در مقطع کارشناسی در شهرستان‌های سمنان ، شاهرود و امیرآباد دامغان است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان دفاع مقدس اردوی جهادی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان ارزش های دفاع مقدس نشر ارزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۱۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت

پیکر جانباز شهید "حاج محمد ابراهیم پاسبان" در قطعه شهدای تربت جام آرام گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازتربت جام، جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس "شهیدحاج محمدابراهیم پاسبان" پس از 38 سال تحمل درد و رنج ناشی از عوارض بمباران شیمیایی توسط دشمن بعثی به یاران شهیدش پیوست.

پیکر مطهر این جانباز شهید دفاع مقدس صبح امروز از محل تیپ 38 زرهی تا میدان حضرت ولیعصر(عج) شهرستان تربت جام تشییع و پس از اقامه نماز، پیکر مطهر این شهید در گلزار شهدای بهشت نبی(ص) آرام گرفت.

در این محفل معنوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی باگرامیداشت یاد شهدا و ایثارگران و جانبازان، گفت: جانباز 70 درصد دفاع مقدس حاج ابراهیم پاسبان 38 سال با تمحل درد و رنج فراوان با دستگاه اکسیژن نفس می‌کشید.

حجت الاسلام حسن زاده نامقی با اشاره به اینکه شهدا را از دست ندادیم بلکه به دست آوریم افزود: اقتدارنظام جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهیدان ، تلاش شبانه روزی و جانفشانی نیروهای مسلح و حضورمقتدرانه و پشتیبانی مردم در صحنه است .

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • تلاش اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای در جهت تحقق شعار «ارزش‌مدار، کارآفرین و ثروت‌ساز» باشد/ تغییر نام دانشگاه از فنی حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت پیشنهادی موجه و قابل پیگیری است
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود