Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سرهنگ عبدالهادی صبحانی خواه روز شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: اردوی راهیان نور مجازی در استان بوشهر از ۱۳ اسفند ماه ۹۹ آغاز شدهاست و بر اساس جدول زمان‌بندی‌ بسیج دانش‌آموزی، این اردوها به صورت جداگانه درهفته‌های گذشته ویژه شهرستان‌های مختلف برگزار شده‌است.

وی افزود: دانش‌آموزان علاوه بر شبکه شاد این برنامه فرهنگی را از طریق نرم افزار موبایلی "یاد" نیز دنبال کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه استان بوشهر بیان کرد: اپلیکیشن یاد تاثیر بالایی در بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و ارتباط دانش‌آموزان در فضای مجازی با این مفاهیم دارد و دانش آموزان می‌توانند دلنوشته‌های خود را در راهیان نور در این اپلیکیشن قرار دهند.

صبحانی خواه اظهار کرد: برگزاری مجازی اردوهای راهیان نور این فرصت را فراهم کرده‌است تا خانواده‌ها هم بتوانند به همراه فرزندانشان از این فضای فرهنگی استفاده کنند و در این قالب با هدف تشویق دانش‌آموزان و خانواده‌ها مسابقاتی نیز طراحی و اجرا شده‌است.

مسئول سازمان اردوئی، راهیان نور و گردشگری سپاه استان بوشهر یادآور شد: با هماهنگی‌هایی که در قرارگاه  راهیان نور دانش‌آموزی صورت گرفت، مقرر شد امسال نیز اردوها بصورت مجازی و در بستر برنامه شاد انجام شود.

برچسب‌ها بوشهر دفاع مقدس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فضای مجازی دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر دفاع مقدس سازمان بسیج دانش آموزی بوشهر دفاع مقدس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فضای مجازی دانش آموزان اخبار کنکور دانش آموزان راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۱۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه توانمندسازی ۲ هزار دانش‌آموز کارآفرین هنرستانی

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین رویداد ملی «گام نو» ویژه دانش‌آموزان کارآفرین هنرستانی با حضور محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در این رویداد با بیان اینکه این نهاد ۶۵ هزار دانش‌آموز هنرستانی را در سراسر کشور تحت حمایت دارد، گفت: کمیته امداد در چارچوب سیاست توانمندسازی دانش‌آموزان هنرستانی، طرح ایجاد و تقویت توانمندی‌های کسب و کار را برای دانش‌آموزان هنرستانی به اجرا درآورد.

وی افزود: هدف از اجرای این برنامه که از حدود یک سال و نیم قبل آغاز شد، شناسایی و بالفعل کردن ظرفیت‌ها و استعدادهای کارآفرین نوجوانان ایرانی است.

رئیس کمیته امداد خاطرنشان کرد: با اجرای این برنامه، حدود ۲ هزار دانش‌آموز هنرستانی کارآفرین به مرحله توانمندی در کسب و کار و دریافت تسهیلات اشتغال به منظور راه‌اندازی طرح‌های شغلی خود رسیدند.

بختیاری تاکید کرد: نخستین رویداد ملی «گام نو» امروز با حضور ۱۳۰۰ دانش‌آموز کارآفرین هنرستانی در ۱۱ استان کشور برگزار شد که از این تعداد حدود ۱۵۰ نفر از دانش‌آموزان برگزیده در برنامه ملی حضور داشتند.

وی با اعلام آمادگی برای حمایت از طرح‌های کسب و کار دانش‌آموزان هنرستانی، گفت: با حمایت دولت، می‌توانیم گام‌های موثرتری در این زمینه برداریم.

رئیس کمیته امداد ترویج فرهنگ کار و تلاش در جامعه، مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: در این زمینه رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی نقش تأثیرگذاری دارند.

کد خبر 6085699

دیگر خبرها

  • حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند
  • حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • ۱۶۰۰ دانش آموز بوشهری قوانین عبور و مرور را فرا گرفتند
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • اردوی مهارتی دانش آموزان در آباده
  • اجرای برنامه توانمندسازی ۲ هزار دانش‌آموز کارآفرین هنرستانی