Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم دستاورد‌های شهیدان آسیب ببیند، گفت: دشمن را با شکست‌های خفت‌بار به گورستان تاریخ روانه می‌کنیم. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی به مناسبت سالگرد شهادت مدافعان حرم در خان‌طومان سوریه با بیان اینکه دشمنان ما افسرده، عاجز، ناتوان و ناکام هستند، گفت: الحمدالله اسلام به برکت استقامت، صبر، پایمردی، وفاداری و فداکاری‌ها در حال گسترش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: قلب اسلام به واسطه مردم محکم بوده و تکیه گاه ما نیز مردم هستند و به سربازی آنان افتخاری می‌کنیم و امیدواریم این لباس خدمت و جهاد را همواره بر تن داشته باشیم.

 سلامی با بیان اینکه شهادت برای مردان خدا بزرگترین آرزوی است و جوانانی که به میدان نبرد می‌روند و شهید می‌شوند به آرزوی خود می‌رسند، تصریح کرد: ایثار، گذشت، صبر و اجر اکبر مربوط به خانواده‌های شهیدان است، زیرا این خانواده‌ها آرزو‌های خود را بدرقه می‌کنند.

وی اضافه کرد : اگر شهیدان با شهادت به آرزوی خود رسیدند، خانواده‌ها با بدرقه فرزندان خود، آرزو‌های خود را فدا می‌کنند و این کار نیازمند گذشت، ایثار و ایمان قوی است.

سلامی با قدردانی از ایثار، استقامت و شکیبایی خانواده‌های معظم شهدا اظهار کرد: مردی که به جهاد می‌رود خداوند در خانه جانشین او است و اگر شهیدان در خان طومان به شهادت رسیدند و در عالم ملکوت روزی خور درگاه الهی شدند، خداوند متعال همدم خانواده‌های شهیدان است.

وی افزود: خداوند بهشت را بر این خانواده‌ها ارزانی کرده است و خانه این شهیدان دروازه ورود به بهشت است، زیرا جهاد دری از در‌های بهشت به شمار می‌رود.

سرلشکر سلامی در پایان با تاکید براینکه تا آخر پرچم را برافراشته نگه می‌داریم و اجازه نمی‌دهیم دستاورد‌های باشکوه شهیدان آسیب ببیند، اظهار داشت: به مقاومت ادامه می‌دهیم و انشالله دشمن را با شکست‌های خفت بار به گورستان تاریخ روانه می‌کنیم.

بیشتربخوانید: مقصر اعلام کردن ایران در هر جا و هر مکان؛ سیاست واحد ضد ایرانی رژیم جعلی صهیونیستی

انتهای پیام/ برچسب ها: سلامی سپاه قدس شهید

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سلامی سپاه قدس شهید خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۱۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت سردار قاآنی به هنیه

سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی به اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس شهادت شماری از فرزندان و نوه‌های وی در حمله دشمن صهیونیستی به غزه را تسلیت گفت.

سردار قاآنی بیان کرد که خون پاک این شهیدان و دیگر شهدای خانواده مجاهد هنیه، به همه دنیا مدرسه جهادی رهبران مقاومت و خانواده‌های آنان را که در راه خدا و برای دفاع از غزه و عزت و کرامت امت در کنار ملت خود جانفشانی می‌کنند، ثابت کرد.

وی افزود: قاطعیت و اطمینان خاطر شما لحظه دریافت خبر شهادت فرزندانتان و طلب اجر از خداوند و تاکید بر اینکه آنها نیز فرزند این ملت هستند و فرقی با بقیه ندارند و همه شهدا فرزندان و خانواده شما هستند، گوشه‌ای از ایمان عمیق و ثابت قدمی و روحیه رهبری است که همیشه از شما شاهد بوده‌ایم.

منبع: صداوسیما

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • دستور سردار سلامی به نیروهای سپاه برای امدادرسانی به سیل زندگان
  • دستور مهم سردار سلامی به نیروهای سپاه
  • دستور سرلشکر سلامی به یگان‌های امدادی سپاه برای کمک به سیل‌زدگان
  • دشمن برای جبران عملیات تحقیرآمیز خود دست به عملیات روانی زده است
  • دشمن برای جبران عملیات تحقیر امیز خود دست به عملیات روانی زده است
  • یادواره شهیدان دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  •  پیام سردار قاآنی به اسماعیل هنیه
  • سردار قاآنی شهادت شماری از فرزندان و نوه‌های اسماعیل هنیه را تسلیت گفت
  • سردار قاآنی پیام صادر کرد +جزئیات مهم
  • پیام تسلیت سردار قاآنی به هنیه