Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@20:20:31 GMT

دفاتر اسناد رسمی از امروز به صورت تمام وقت فعال‌ هستند

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۱۹۹۰

دفاتر اسناد رسمی از امروز به صورت تمام وقت فعال‌ هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، طی اطلاعیه کانون سردفتران و دفتریاران، با توجه به تصمیمات جدید ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر آزادی فعالیت گروه‌های شغلی ۱و ۲ در مناطق و شهرهایی با وضعیت قرمز و نارنجی، دفاتر اسناد رسمی از شنبه ۱۸ اردیبهشت طبق روال سابق و به صورت تمام وقت فعال خواهند بود و فعالیت به صورت زوج و فرد منتفی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5206800

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد ملی مقابله با کرونا دفتر اسناد رسمی کانون سردفتران و دفتریاران وزارت آموزش و پرورش ویروس کرونا شهرداری تهران واکسن کرونا روز قدس سازمان تامین اجتماعی راهپیمایی روز قدس محسن حاجی میرزایی صنایع دستی آزادی زندانیان قوه قضاییه هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بنیاد شهید و امور ایثارگران سازمان امداد و نجات هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۱۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگیری و راه‌اندازی مزارع پرورش آرتمیا در مجتمع فسندوز چهار برج آغاز شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، منصور لطفی افزود: این مجتمع در ۱۲ کیلومتری شهرستان چهار برج و در جوار روستای فسندوز واقع شده و پرورش گونه آرتمیا ارومیانا به صورت تجاری از سال ۱۳۹۸ در آن آغاز و تاکنون بر وسعت مزارع فعال افزوده شده است. 
لطفی تصریح کرد: در صورت فعالیت مطابق با ظرفیت، مجتمع می‌تواند بخش عمده‌ای از نیاز کشور به محصولات تولیدی از این آبزی ارزشمند که از خارج کشور وارد می‌شود، را تامین کند. 
وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود با توجه به افزایش تعداد و سطح مزارع در حال آبگیری در سال جاری حدود ۲۰۰ هکتار از مزارع فعال شده و بیش از ۲۰ تن سیست و بیومس آرتمیا تولید و روانه بازار‌های مصرف شود. 
مدیر شیلات و آبزیان استان گفت: برای ۱۰۰ نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم در این مجتمع زمینه اشتغال فراهم شده است.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۴۰۰ نفر مجرم فعال آزمون سراسری در فضای مجازی + فیلم
  • خدمات دارالترجمه رسمی در تهران
  • جزییات دوره‌های آموزش تخصصی پذیرفته شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱
  • آبگیری و راه‌اندازی مزارع پرورش آرتمیا در مجتمع فسندوز چهار برج آغاز شد
  • جریمه و محرومیت از یکسال فعالیت شرکت بازگانی متخلف در ارومیه
  • جریمه و محرومیت از یکسال فعالیت شرکت بازگانی متخلفدر ارومیه
  • انتقاد عباس عبدی از احضار برخی فعالان رسانه ای به دادگاه: نتیجه‌اش همین می‌شود که مهم‌ترین رسانه رسمی کشور از خود اعتبارزدایی کرده/ فعال رسانه‌ای را احضار کردند که در دفاع از مقابله با اسراییل بیش از بقیه می‌نویسد/ این موجب می‌شود اعتبار نوشته‌های مستقل د
  • ثبت معاملات غیرقانونی نهضت ملی مسکن در برخی دفاتر اسناد رسمی
  • کمیته‌های شورای اطلاع رسانی استان بوشهر پویا و فعال‌تر شوند
  • ۵۰۰هزارگردشگر در اقامتگاه های رسمی و غیر رسمی گلستان اسکان یافتند