Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیویورک پست گزارش داد: با گذشت بیش از یک سال همه گیری کرونا، اجساد صدها نفر از نیویورکی ها همچنان در کامیون های یخچال دار در سواحل شهر بروکلین نیویورک نگهداری می شوند.

به گزارش برنا، این رسانه نوشت، یک مقام پزشکی در نشست کمیته شورای شهر نیویورک گفت: اجساد ۷۲۰ قربانی کرونایی در سردخانه های فاجعه باری که از آوریل(فروردین)  به طور موقت طراحی شده بودند، برای مدتی طولانی نگهداری شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانواده های بسیاری از قربانیانی که اجسادشان در این یخچال ها زندگی می کنند خواستار دفن آن ها در گورستان هارتلند هستند و خانواده ای دیگر قربانیان تماسی نداشته اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رسانه شورای شهر گورستان خانواده آمریکا کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۲۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت معترضان طرفدار فلسطین در نیویورک

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، پلیس نیویورک تظاهرات حامیان فلسطین در دانشگاه ییل در کنکتیکت و دانشگاه نیویورک در منهتن را سرکوب و ده‌ها نفر را بازداشت کرد.
 
این اقدام پس از آن صورت گرفت که دانشگاه کلمبیا کلاس‌های حضوری روز گذشته را به دلیل اعتراضات لغو کرد.
 
تظاهرکنندگان خیابان اطراف محوطه دانشگاه ییل را مسدود کردند و خواستار توقف تولید تسلیحات نظامی شدند. به گزارش روزنامه ییل دیلی نیوز که توسط دانشجویان اداره می‌شود، پلیس بیش از 45 معترض را دستگیر کرد.
 
تظاهرات در دانشگاه ییل، کلمبیا، دانشگاه نیویورک و دیگر دانشگاه‌های سراسر کشور در واکنش به تشدید درگیری‌های اسرائیل و فلسطین، پس از حملات مرگبار رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه در 7 اکتبر همچنان ادامه دارد.
 
از زمان آغاز حملات اسرائیل علیه نوار غزه در 7 اکتبر 2023 تا کنون، بیش از 34 هزار فلسطینی به شهادت رسیده و بیش از 77 هزار نفر نیز مجروح شده‌اند.
 

دیگر خبرها

  • دانشگاه‌های آمریکا در تسخیر معترضان
  • بیرون کشیدن پیکرهای 342 شهید از بیمارستان ناصر در غزه
  • بازداشت صدها نفر از حامیان فلسطین در نیویورک
  • درخواست برای تحقیقات بین‌المللی درباره گورهای جمعی در غزه
  • نیویورک‌تایمز: جنگ اوکراین برای ارتش آمریکا حکم رگه طلا را دارد
  • ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • رژیم صهیونیستی به نبش قبر اجساد بیمارستان غزه اعتراف کرد
  • بازداشت معترضان طرفدار فلسطین در نیویورک
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • رابطه جنسی مرد انگلیسی با اجساد