Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@07:33:29 GMT

خلیل‌زاده از قرنطینه خارج شد و به باشگاه رفت

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۲۰۸۷

خلیل‌زاده از قرنطینه خارج شد و به باشگاه رفت

جلسه هیئت رئیسه باشگاه استقلال تهران که قرار بود امروز برگزار شود، لغو شد.

به گزارش "ورزش سه"، هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران قرار بود صبح امروز در محل باشگاه تشکیل جلسه بدهد اما این جلسه لغو شد و قرار است روز دیگری برگزار شود.

 

اسماعیل خلیل زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران که شایعه دستگیری اش در برخی از رسانه ها مطرح شده بود اما باشگاه استقلال این موضوع را تکذیب و اعلام کرد که او به دلیل ابتلا به کرونا، در قرنطینه به سر می برد، صبح امروز با حضور در محل باشگاه به این شایعات خاتمه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 خلیل زاده تنها عضو، هیئت مدیره بود که صبح امروز در محل باشگاه حاضر شد اما در گفت و گویی کوتاه با خبرنگار ما اعلام کرد که اعضا امروز جلسه ندارند و این جلسه روز دیگر برگزار خواهد شد.

 

بر اساس اعلام رئیس هیئت باشگاه استقلال، در حین خروج از ساختمان باشگاه اعلام کرد که امروز صحبت نمی کنم اما هفته آینده یک نشست خبری برای پاسخگویی به اهالی رسانه برگزار خواهیم کرد.

استقلال تهران اسماعیل خلیل زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران اسماعیل خلیل زاده باشگاه استقلال استقلال تهران خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۲۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حراج جدید طلا امروز برگزار می‌شود

به گزارش خبرآنلاین، بر اساس شیوه‌ نامه نحوه برگزاری حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ارز و طلای ایران مورخ ۹ بهمن ماه ۱۴۰۲، نوزدهمین (چهارمین جلسه سال جدید)جلسه حراج شمش طلای استاندارد امروز یک‌شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، برگزار می شود.

زمان جلسه حراج از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۶:۰۰ است و وجه الضمان مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ( ۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال) به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می توانست تا ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مبلغ وجه الضمان را پرداخت کند. گفتنی است، مبلغ وجه الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تایید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

به نقل از تسنیم، در مجموع ۱۸ حراج برگزار شده در مرکز مبادله ارز و طلای ایران تا کنون ۲۴۶۱ کیلو شمش طلای یک کیلویی به فروش رسیده است.

۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897765

دیگر خبرها

  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد
  • رئیس هیئت فوتبال خوزستان: درست نیست تیمی به هم‌استانی خود ورزشگاه ندهد/باید بازی را برگزار می‌کردند تا شائبه ایجاد نشود
  • جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پردیس دانشگاه
  • همکاری و هماهنگی میان «میدان، دیپلماسی و رسانه»، ویژگی برجسته عملیات وعده صادق
  • تنبیه رژیم صهیونیستی موجب شادمانی ملت‌های آزاده شد
  • دستگاه‌ها در موضوع عفاف و حجاب به وظایف قانونی خود عمل کنند
  • حراج جدید طلا امروز برگزار می‌شود