Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قزوین مدیر اجرایی انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین گفت: در کتاب «معماری پایدار؛ مبانی نظری و پوسته‌های هوشمند»، که توسط انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شده؛ منابع انرژی زیرزمینی و منابع تجدیدناپذیر موردبررسی قرارگرفته است.

علی دل‌زنده در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به موضوع کتاب معماری پایدار، تصریح کرد: افزایش جمعیــت، محدودیت منابع انــرژی تجدید ناپذیر و همچنیــن هزینه‌های بــالای ایــن دســته از انرژی‌ها که خود عامل آلودگی‌های زیست‌محیطی هســتند، محققان را به این وا داشــته که در پی جایگزین کردن انرژی‌های تجدیدناپذیر با منابع انرژی پایان‌ناپذیر، پاک و کم‌هزینه باشــند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این کتاب منابع انرژی زیرزمینی و منابع تجدیدناپذیر موردبررسی قرارگرفته است، همچنین دو رویداد جهانی، بحران آلودگی محیط و ضرورت استفاده بهتر از انرژی در این کتاب مورد توجه قرارگرفته است.

مدیر اجرایی انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین یادآور شد: این کتاب تألیف علی نجفی کارشناس ارشد معماری، پیمان پیله‌چی‌ها دکتری معماری و مسعود میرنیا کارشناس ارشد معماری در ۲۲۶ صفحه و قطع وزیری به بهای ۶۰ هزار تومان از سوی انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری جهاد دانشگاهی انتشار کتاب سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی منابع انرژی انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منابع انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۲۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب آبی آتشین منتشر شد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما ، در این اثر؛ ماجرای چندین شخصیت از سال‌های قبل از انقلاب دنبال می‌شود و در چندین برش قصه، به روز سرنوشت‌ساز می‌رسیم که در آن تمام این شخصیت‌ها به یکدیگر می‌پیوندند تا تاریخ را رقم بزنند.

کتاب آبی آتشین به‌ قلم دانیال قاسمی‌پور در انتشارات شهید کاظمی چاپ و راهی بازار نشر  شد.

انسیه بحری گزارش می دهد : 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون استخدامی تأمین اجتماعی در لرستان
  • استخدام۳۰۰ معلم در بشاگرد و جزایر استان هرمزگان
  • آغازنام نویسی در آزمون استخدام۳۰۰ معلم در بشاگرد و جزایر استان هرمزگان
  • آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی جذب ۳۰۰ معلم برای بشاگرد و جزایر استان هرمزگان
  • حمایت از طرح ها و برنامه های جهاد دانشگاهی
  • مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت شهادت امام علی (ع) + جوایز ویژه
  • معماری شهر آفتاب بوشهر متناسب با نمای بومی اجرا می‌شود
  • انتشار کتاب قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه
  • کتاب آبی آتشین منتشر شد
  • انتشار کتاب «قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه» در چهارمحال وبختیاری