Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست سابق وزارت دفاع آمریکا در روزهای آتی درباره نقش پنتاگون در واکنش به حمله مرگبار شش ژانویه علیه کنگره شهادت می‌دهد و این تازه‌ترین جلسه استماع سطح بالا در کنگره در ارتباط با این شورش است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، کریستوفر میلر، سرپرست سابق پنتاگون احتمالا چهارشنبه به همراه جفری روزن، سرپرست سابق وزارت دادگستری و رابرت کونته، رئیس پلیس واشنگتن به کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این استماع تحت عنوان "شورش کنگره: تاخیرهای بدون توجیه و سوالات بی پاسخ" برگزار میشود.

این یکی از چندین جلسه استماع مربوط به تحولات شش ژانویه است که قرار است در روزهای آینده برگزار شود.

به احتمال قوی، کریستوفر میلر باید به سوالاتی که در جلسات پیشین به وجود آمد که چرا وزارت دفاع با تاخیر اقدام به اعزام گارد ملی به کنگره کرد، با اینکه چند ساعت پیش از آن درخواست‌هایی از جانب پلیس کنگره برای اعزام پشتیبانی شده بود، پاسخ دهد.

رهبران ارتش آمریکا و پنتاگون هرگونه تاخیر یا مخالفت با واکنش گارد ملی را تکذیب کرده و می گویند که با اعزام نیروها به سرعت موافقت شد اما تکمیل آن زمان برد. پیش از آن اعضای گارد ملی در سطح شهر پراکنده بودند و باید در ابتدا به پایگاه ها بازگشته، لباس ضد شورش و دیگر تجهیزات گرفته، دستورات جدید دریافت کرده و پیش از اعزام به کنگره توجیه میشدند که ماموریت جدیدشان چیست.

کریستوفر میلر ماه مارس در مصاحبه‌ای این نکته را که واکنش ارتش کند بوده، تکذیب کرد و گفت: این مساله به درک ما از ساز و کار ارتش بازمی‌گردد. اینکه بازی ویدیویی نیست. اینکه بازی کال آف دیوتی نیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پنتاگون حمله به کنگره آمریکا سرپرست سابق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۲۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) صحنه عجیب فروریختن یک پل در ایالت بالتیمور آمریکا

سخنگوی اداره پلیس بالتیمور به شبکه خبری ان بی سی نیوز گفت که این حادثه در پل فرانسیس اسکات کی، یک سازه فولادی عظیم واقع در جنوب شرقی منطقه شهری بالتیمور رخ داده است.

افسر نیکی فننوی در بیانیه‌ای اعلام کرد: می‌توانم تأیید کنم که در ساعت ۱:۳۵ بامداد، پلیس شهر بالتیمور از ریزش جزئی پل فرانسیس اسکات کی، مطلع شده است. تعدادی از کارگران و شهروندان در آب افتاده اند.

جانی اولزوسکی جونیور، مدیر اجرایی شهر بالتیمور نیز در شبکه اجتماعی ایکس گفت که از این حادثه مطلع شده و با رئیس خدمات آتش نشانی، شهردار بالتیمور و سایر مقامات محلی در تماس بوده است. وی در ادامه بیانیه خود گفت: لطفا برای آسیب دیدگان دعا کنید.

براساس گزارش شبکه خبری ان بی سی نیوز، این شبکه برای دریافت جزئیات بیشتر با گارد ساحلی ایالات متحده و سایر آژانس‌های واکنش اضطراری تماس گرفته است.

اداره حمل و نقل مریلند تأیید کرد که بخشی از پل به علت فروریختن و برخورد یک کشتی با آن تعطیل شده است.

بنا به گزارش نیویورک تایمز نیز، در پی برخورد یک کشتی باری، پل مذکور فروریخته است.

متیو وست، افسر درجه یک گارد ساحلی در بالتیمور به نیویورک تایمز گفت که گارد ساحلی گزارشی مبنی بر ضربه در ساعت ۱:۲۷ بامداد به وقت شرقی در پل فرانسیس اسکات کی دریافت کرد. اداره پلیس بالتیمور نیز در بیانیه این حادثه را تایید کرده است. سخنگوی اداره آتش نشانی شهر بالتیمور نیز خبر فرریختن این پل را تایید کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: مهر

tags # آمریکا سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • مروری بر ساختار ارتش قدرتمند هخامنشیان؛ از گارد جاویدان تا سواره نظام
  • پنتاگون حمله هوایی آمریکا به شرق سوریه را رد کرد
  • شهادت نیروی سپاه در دیرالزور / پنتاگون: به سوریه حمله نکردیم
  • وحشت آمریکا از عواقب شهادت مستشار ایرانی | پنتاگون : ما نبودیم !
  • پنتاگون: تعداد قربانیان غیرنظامی در غزه بسیار بالاست
  • (ویدئو) صحنه عجیب فروریختن یک پل در ایالت بالتیمور آمریکا
  • پل فرانسیس اسکات در آمریکا فروریخت+ فیلم
  • (ویدیو) پل فرانسیس اسکات در آمریکا فروریخت
  • کشف ۵ جسد پناهجویان توسط گارد ساحلی تونس
  • پنتاگون برنامه‌ای برای چگونگی ارسال کمک‌ به غزه از طریق دریا ندارد