Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمود کلهر» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: پرسپولیس در لیگ قهرمانان با شایستگی به عنوان تیم اول صعود کرد و حالا باید از این پس خود را آماده لیگ برتر کند.

وی افزود: «عیسی ‌آل‌کثیر» با پایان دوران محرومیتش در لیگ قهرمانان آسیا گلزنی کرد و به طور حتم در ادامه لیگ به همان بازیکن مثمرثمر تبدیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: «شهریار مغانلو» نیز در محوطه جریمه حریفان قدرتمند و خلاق عمل می‌کند و با آل‌کثیر زوج خطرناکی را خواهند ساخت. همه دیدند که او در آسیا چه کیفیتی دارد. 

کلهر تصریح کرد: پرسپولیس نیاز به حمایت دارد. همه باید کمک کنند تا این تیم بدون حاشیه و فقط با تمرکز کافی به فکر موفقیت باشد. در این راه مدیران پرسپولیس نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

وی تاکید کرد: به طور حتم پرسپولیس در لیگ برتر نیز شانس اول قهرمانی است و این توانایی را دارد برای پنجمین سال پیاپی جام را بگیرد.

بازیکن اسبق پرسپولیس در پایان گفت:برخی‌ها می‌خواهند برای پرسپولیس حاشیه درست کنند اما این تیم نباید به این مسائل توجهی داشته باشد. آنها با حاشیه‌های خود فقط به فکر ضربه زدن به پرسپولیس هستند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر لیگ قهرمانان آسیا باشگاه پرسپولیس پرسپولیس لیگ برتر لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا 2021 محمود کلهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۲۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه معاون وزیر ورزش به برپایی مجدد گشت‌های ارشاد

به گزارش جماران؛ سینا کلهر سینا کلهر معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان نوشت: 

ای دریغ از .... ای دریغ از..... ای دریغ از..... درس نگرفتن از تجربه ها، آزمودن دوباره آزموده ها، ضایع شدن اصول، از دست رفتن فرصت ها و... زخم هایی که در روح و روان و جان ها می ماند و کهنه می شود.

 

 

دیگر خبرها

  • مدافع شمس آذر باید اخراج می شد/ پنالتی استقلال درست بود
  • امباپه در زمین درست مثل رونالدو است
  • پنالتی پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟ 
  • کارشناسی داوری گل اول و پنالتی پرسپولیس در آبادان
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس درست بود؟
  • کارشناس داوری بازی پرسپولیس و نفت/ پنالتی سرخ‌ها درست بود
  • پنالتی پرسپولیس درست بود؟
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟ + فیلم
  • سه پنالتی علیه الهلال، یکی از یکی درست‌تر!
  • کنایه معاون وزیر ورزش به برپایی مجدد گشت‌های ارشاد