Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور با بیان اینکه اولویت ما کاستن از مرگ و میر ناشی از کروناست،گفت: اوایل خرداد ۸ میلیون دوز و در این هفته یک میلیون واکسن در اختیار ما قرار می‌گیرد و امیدواریم کواکس سریع‌تر واکسن در اختیارمان قرار دهد تا ۱۳- ۱۴ میلیون نفری که در گروه خطر قرار دارند، واکسینه شوند.

خبرگزاری میزان -حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی امروز درجلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: تا رسیدن واکسن داخلی نمیتوانیم منتظر بمانیم و واکسن خارجی خرید نکنیم، هر واکسن داخلی مورد تائیدی برسد آن را استفاده می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: اوایل خرداد ۸ میلیون دوز و در این هفته یک میلیون واکسن در اختیار ما قرار می‌گیرد و امیدواریم کواکس سریع‌تر واکسن در اختیارمان قرار دهد تا ۱۳- ۱۴ میلیون نفری که در گروه خطر قرار دارند، واکسینه شوند.

روحانی با بیان اینکه اولویت ما کاستن از مرگ و میر ناشی از کروناست، افزود: با افزایش واکسیناسیون هم از افزایش تعداد مبتلایان جلوگیری می شود و زنجیره انتقال این بیماری قطع می شود. کرونا یک مسئله ملی ، انسانی و اخلاقی است و خواهش می کنم هیچکس این موضوع را دستمایه حواشی حزبی و جناحی قرار ندهد. 

بیشتر بخوانید:  روحانی: جامعه جهانی به جنایات رژیم صهیونیستی توجهی ندارد

تکمیل می شود 

برچسب ها: حسن روحانی رئیس جمهور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حسن روحانی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۲۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های رگباری نیمه جنوبی خراسان رضوی را فرا می‌گیرد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: این بارش ها در روزهای پایانی هفته شدت می گیرد که احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی در این مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

محمد غیوری افزود: افزایش دما، یکی دیگر از پدیده های جوی خراسان رضوی است که از امروز در استان آغاز می شود و تا اوایل هفته آینده نیز ماندگار خواهد بود.

وی بیان کرد: در شبانه روز گذشته، نیشابور با پنج و داورزن با ۲۶ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند.

غیوری با بیان اینکه دمای فعلی مشهد ۱۸ درجه است، اضافه کرد: همچنین این کلانشهر روز گذشته نوسانات دمایی ۱۱ تا ۲۰ درجه سانتیگراد را به ثبت رسانده است و امروز نیز طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی بین ۱۲ تا ۲۱ درجه در نوسان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • هنر تئاتر با فرهنگ گفتگو شکل می‌گیرد
  • بارش‌های رگباری نیمه جنوبی خراسان رضوی را فرا می‌گیرد
  • جزئیات فروش ون اینرودز توسط بهمن موتور
  • رونمایی از برنامه ۳ هفته پایانی لیگ برتر
  • تاریخ برگزاری ۳ هفته پایانی لیگ‌برتر اعلام شد
  • تاریخ معرفی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد! | هیجان تا آخرین لحظه؟
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • مهدی: سعی می‌کنیم فینال جام حذفی را تا پایان خرداد برگزار کنیم