Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 2 MB

266 256

کد خبر 1512540.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حسن روحانی واکسن ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۲۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روح معماری اسلامی- ایرانی در قم مورد توجه قرار گیرد

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه حوزه و حرم روح قم هستند، گفت: در ساخت و سازها به روح معماری اسلامی و ایرانی توجه شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله علیرضا اعرافی در دیدار نوروزی جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر قم که در دفتر مدیریت حوزه‌های علمیه کشور برگزار شد، اظهار داشت: مردم، حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و حوزه،به محور هستند و اقدامات باید با این محوریت شکل بگیرد.

وی با اشاره به اینکه شورا می‌تواند یک جمع تخصصی، شورایی و حوزوی را تشکیل داده و تصمیم بگیرد، مطرح کرد: نباید فعالیت‌ها به گونه‌ای باشد که مردم احساس پس رفت داشته باشند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه حوزه و حرم مطهر روح قم هستند، عنوان کرد: اگر به این روح توجهی نشود، هویت شهر قم از بین می‌رود.

وی با اشاره به اینکه باید کادرسازی شکل بگیرد، بیان کرد: کادرسازی به این معنا است که به تدریج نیروهای جوان وارد مجموعه شده و کسب تجربه کنند.

اعرافی با بیان اینکه سرمایه عظیمی برای جذب زائر در قم وجود دارد، تصریح کرد: امروز تقریبا هیچ کشوری وجود ندارد که تحصیل کننده‌ای در قم نداشته باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه باید از فرصت جذب سرمایه استفاده بهتری شود، عنوان کرد: حوزه هم در این موضوع می‌تواند همکاری‌هایی با مجموعه مدیریت شهری داشته باشد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه باید به معماری توجه بیش‌تری شود، ابراز کرد: باید در ساخت و سازها به روح معماری اسلامی و ایرانی توجه شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • تا چند روز آینده زنجان بارشی در زنجان رخ نمی‌دهد
  • روح معماری اسلامی- ایرانی در قم مورد توجه قرار گیرد
  • روند جمع‌آوری گازهای مشعل در ۱۴۰۳ شتاب می‌گیرد/ بهره‌برداری از ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ در آینده‌ای نزدیک
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • رنکِ نخست تنیس روی میز دنیا همچنان در اختیار نوجوان ایرانی
  • رنکِ اول تنیس روی میز دنیا همچنان در اختیار نوجوان ایرانی
  • پیش‌بینی هواشناسی برای روزهای آینده؛ هوا تا کی بارانی می‌ماند؟
  • کاخ سفید: نشانه‌ای از حمله اسرائیل به رفح در روزهای آینده دیده نمی شود