Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت اسکواش استان همدان از تبیین و تشریح برنامه های هیئت اسکواش استان همدان در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، در جلسه ای در محل دفتر هیئت ، مهمترین مسائل و برنامه های اسکواش استان همدان با حضور مسئولین کمیته ها در سال جاری مورد بحث وبررسی قرار گرفت.

اسدالله ربانی مهر در این جلسه ضمن تشکر از مسئولین کمیته ها، مهمترین برنامه های در دست اجرای هیئت را با همفکری کمیته ها تشریح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مهمترین مسائل و برنامه ها هیئت اسکواش را پیگیری تفاهم نامه بادانشگاه بوعلی سینا، برنامه های آموزشی واستعداد یابی و جذب در تابستان، برگزاری دوره آموزشی با هماهنگی فدراسیون درخردادماه، ایجاد زمین پدل در یکی ازدو مجموعه پیشنهادی تا آخر خرداد، ایجاد کورت دریکی از پارک هابا توجه به توافق با شهرداری، فعالیت مجدد کورت شهید شمسی پور بعدازشرایط کرونا، برگزاری دوره آموزشی وبینار باهمکاری آموزش وپرورش و فعال نمودن هیئت شهرستان ها عنوان کرد و گفت: حمایت های اداره کل ورزش و جوانان، شهرداری و دانشگاه بوعلی سینا با هیات اسکواش استانقابل تقدیر است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسکواش استان همدان هیئت اسکواش برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۲۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح برنامه‌های هفته سلامت در مهریز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دکتر مختاری در نشست با مسئولان واحد‌های ستاد شبکه بهداشت و درمان مهریز با اشاره به هفته سلامت امسال با شعار محوری "سلامت خانواده با مردمی‌سازی سلامت" گفت:همزمان با این هفته برنامه‌های متنوعی با رویکرد ترویج مفاهیم کلیدی سلامت و گفتمان سازی در جامعه با تاکید بر اولویت‌های ملی سلامت، در مناطق مختف روستایی و شهری این شهرستان اجرا خواهد شد.


مختاری ادامه داد: باید به تامین همه جانبه و پایدار سلامت، باور و دغدغه داشته باشیم و با تلاش و میثاق خود، این نیاز فطری بشری را جامه عمل بپوشانیم.


مدیر شبکه بهداشت ودرمان مهریز تصریح کرد: غبارروبی قبور شهدا، برپایی ایستگاه سلامت در محل برگزاری نماز جمعه، آموزش تغذیه در گروه‌های سنی مختلف و ترویج و ترغیب فرزندآوری و واحد بهداشت مدارس جهت حضور به موقع کارشناسان مربوطه (بهداشت روان، تغذیه و بهداشت حرفه ای) در مدارس، برنامه ویژه داوطلبین سلامت با موضوع جوانی جمعیت و پیشگیری از تب مالت برپایی نمایشگاه مواد غذایی غیر قابل مصرف در کنار جشنواره غذا در مدرسه شاهد علی ابن ابیطالب و.. از برنامه‌های این هفته است.

دیگر خبرها

  • اسکواش استان همدان رتبه پنجم کشور را در سال ۱۴۰۲ کسب کرد
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در مهریز
  • اتفاق غیرمنتظره در دربی اصفهان
  • معرفی سرپرست هیئت شطرنج استان همدان
  • جزییات بودجه شهرداری همدان در دسترس مردم قرار گرفت
  • تشریح برنامه‌های ارتش زنجان در روز نیروی زمینی
  • تشریح مصوبات کمیته علمی و پژوهشی کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس
  • حضور داوطلب ریاست فدراسیون دوومیدانی در همدان
  • برگزاری دوره آموزشی صنعت زنبورداری در همدان
  • ابعاد وعده صادق برای دانش‌آموزان تشریح شود