Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان قاسم سلیمانی دشتکی در پیام خود به مناسبت ۱۸ اردیبهشت‌ماه روز جهانی صلیب سرخ بیان کرد: این مناسبت یادآور ایثار و فداکاری انسان‌هایی است که پیام‌آور انجام فعالیت های خیرخواهانه و خداپسندانه هستند ، زنان و مردانی که با همت خویش ، عشق و مهرورزی را در پهنه گیتی ترویج می‌دهند و همچون فریضه‌ای انسانی و الهی، خدمت به هم‌نوع و تلاش برای پیشگیری و تسکین دردها و مصائب نوع بشر در حوادث گوناگون را چراغ راه زندگی خویش قرار داده‌اند و خالصانه بهترین و شیرین‌ترین لحظات عمر خویش را وقف زدودن غبار غم و اندوه و محرومیت در جهان نموده اند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اینجانب ضمن تقدیر و تجلیل از سال‌ها و دهه‌ها خدمات و تلاش شایسته و ارزنده و فداکاری و مجاهدت های بی وقفه طلایه داران مهرورزی و نوعدوستی در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و تمامی پرسنل، امدادگران، اعضای جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان خوزستان در برهه های گوناگون بالاخص در عرصه مقابله با کرونا و نیز سیل سال های گذشته استان خوزستان ، فرارسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر را به این عزیزان تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون و صحت و سلامتی همه خادمان ملت را از درگاه خداوند سبحان مسألت می نمایم.

۱۸ اردیبهشت ماه به نام روز صلیب سرخ جهانی و هفته هلال احمر نامگذاری شده است.

برچسب‌ها خوزستان اهواز جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوزستان اهواز جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران خوزستان اهواز جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۲۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر

بابک محمودی درباره آخرین وضعیت امدادرسانی به سیل‌زدگان در هفت استان کشور گفـت: طی ۲۴ ساعت گذشته هفت استان اصفهان، تهران، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تاثیر سامانه بارشی که هواشناسی پیشتر نسبت به وقوع آن هشدار داده بود، قرار گرفته و متاسفانه شاهد وقوع سیلاب یا آبگرفتگی در بخش‌هایی از این استان‌ها بودیم. 

وی با بیان اینکه بیشترین امدادرسانی طی ۲۴ ساعت اخیر در استان‌های کرمان و اصفهان انجام شد، گفت: در این بین امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ۲۸ مورد عملیات امداد و نجات انجام داده و به ۶۰۹ نفر از افراد متأثر امدادرسانی کردند. یک نفر را به مناطق امن انتقال داده و در ۳۷ منزل مسکونی عملیات تخلیه آب را اجرا کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره اقلام توزیع شده در میان سیل‌زدگان نیز گفت: در ۲۴ ساعت اخیر ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۲۶ تخته موکت و ۱۴ بسته غذایی توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در بین افراد متاثر از سیل و آبگرفتگی توزیع شده است. در این عملیات‌ها ۴۳تیم عملیاتی متشکل ۱۷۱ نفر امدادگر و نجاتگر مشارکت داشتند.

محمودی درباره وضعیت استان سیستان و بلوچستان نیز گفت: این استان تحت تاثیر سامانه بارشی اخیر قرار نگرفت، اما با توجه به وضعیتی که بیش از یک هفته از وقوع آن می‌گذرد، امدادرسانی در مناطق سیل زده این استان همچنان ادامه دارد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • جسد جوان غرق‌شده در رودخانه سزار لرستان پیدا شد
  • مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر افتتاح می‌شود