Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان وبلوچستان گفت: بر اساس برآوردهای انجام شده بارندگی های سیل آسای هفته گذشته ۴۳۴ میلیارد ریال به بدنه جاده ها و ابنیه فنی راه های تحت پوشش این اداره در جنوب استان خسارت وارد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  جلال الدین قادری در گفت وگو با عصرهامون بیان کرد: سیلاب هفته اخیر در استان علاوه بر مسدود کردن برخی مسیرهای  ارتباطی ، آسیب جدی  به ۴۰ کیلومتر محور مواصلاتی اصلی و فرعی و ۲۵۰ دستگاه ابنیه فنی راهها وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی حفظ ایمنی و تردد روان شهروندان را مهمترین رسالت اکیپ های راهداری در محورهای مواصلاتی عنوان کرد و افزود: راهداران این اداره کل با گشت زنی مداوم در تمامی محورهای حوزه استحفاظی برای رفع مشکلات احتمالی ناشی از بارندگی تلاش کرده تا شهروندان با اطمینان خاطر تردد کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: رانندگان در شرایط بحرانی و ناپایدار جوی از سفرهای غیرضروری پرهیز و قبل از انجام سفر از طریق سامانه تلفنی، اینترنتی و پیامکی ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۲۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه

سرهنگ عبدالحسین زارع در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد :۶۵ تیم محسوس و نامحسوس پلیس راه استان کرمانشاه در محورهای مواصلاتی استان به ویژه در نقاط حادثه‌ساز و پر تردد جاده‌ای حضور دارند تا بتوانند سفر ایمن را برای هم‌وطنانمان رقم بزنند.

وی افزود:: با همکاری و همراهی مردم طی فروردین‌ماه شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای بودیم که در نتیجه آن تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه ۸ درصد کاهش یافت.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به بارش باران در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه هم‌اکنون سطح جاده‌های استان در برخی محورها لغزنده است و شاهد بارش‌های پراکنده هستیم.

وی ادامه داد: رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از سبقت غیرمجاز و عجله، همراه داشتن تجهیزات لازم، اطمینان از ایمنی خودرو برای سفر ضروری است تا از حوادث ناگوار جلوگیری شود.

سرهنگ زارع خاطرنشان کرد: همچنین افرادی که قصد سفر و تردد در محورهای مواصلاتی را دارند می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس حاصل کرده و مسیر مورد نظر خود را بررسی کنند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه در فصل بهار شاهد بارش‌های پراکنده در نقاط مختلف جاده‌ای هستیم به رانندگان توصیه می‌کنیم حتماً قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا سفر ایمنی را برای خود و خانواده‌هایشان رقم بزنند.

کد خبر 6087029

دیگر خبرها

  • سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی به دنبال نداشت
  • خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲
  • خسارت گسترده سیلاب به کشاورزیِ جنوب سیستان و بلوچستان
  • خسارت میلیاردی سیل به بخش کشاورزی سیستان‌وبلوچستان
  • برق تمامی روستا‌های سیلزده جنوب سیستان وبلوچستان وصل شد
  • بازسازی جاده‌های دسترسی به مزارع وقنات،جنوب سیستان وبلوچستان
  • خسارت میلیاردی به راه‌های جنوب سیستان و بلوچستان
  • فراهم بودن شرایط برای واردات ماشین آلات سنگین درسیستان وبلوچستان