Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@19:49:26 GMT

ورزش مشهد، چشم انتظار پایان تعطیلی

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۲۴۰۷

ورزش مشهد، چشم انتظار پایان تعطیلی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، بحث بازگشایی و رفع برخی محدودیت‌ها از گروه شغلی سطح ۱ و ۲ از امروز آن‌قدر داغ است که حالا همه منتظر چراغ سبز ستاد ملی کرونا در‌این‌زمینه هستند.

با اعلام ستاد ملی کرونا مشاغل گروه شغلی سطح ۱ و ۲ در شهر‌های قرمز و نارنجی از امروز فعالیت‌هایشان را از سر خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در‌این‌میان زمزمه بازگشایی اماکن ورزشی که جزو گروه شغلی سطح‌۳ است، طی یکی‌دو روز اخیر مطرح بوده است.

جبار قوچان‌نژاد معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی گفت: امروز تعیین‌تکلیف نهایی در‌این‌زمینه صورت خواهد گرفت. ما منتظر اعلام نظر ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

بیشتربخوانید

فعالیت‌های ورزشی در مشهد تعطیل شد


او درباره اینکه مگر اماکن و باشگاه‌های ورزشی جزو گروه شغلی سطح ۳ نیستند، افزود: «تا‌جایی‌که ما اطلاع داریم، اماکن ورزشی به گروه شغلی سطح ۲ منتقل شده‌اند و اگر ستاد ملی کرونا تعیین‌تکلیف نهایی را انجام بدهد، ما ظرف امروز و فردا بخشنامه بازگشایی را به اماکن خواهیم زد.» این در‌حالی است که گفته می‌شود سینما‌ها هم از سطح شغلی ۳ به گروه شغلی‌۲ منتقل شدند و سینما‌ها و تئاتر مشهد هم از امروز فعالیتشان را از سر می‌گیرند.

معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی درباره برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال استان در رده‌های پایه که از امروز گویا قرار است انجام شود، ادامه داد: طبق بخشنامه قبلی ستاد ملی مقابله با کرونا تیم‌های ملی، باشگاه‌های حرفه‌ای و فعالیت‌های ذیل آن‌ها قبل از این هم دایر بوده، ولی اگر امروز بخشنامه جدیدی از ستاد مقابله با کرونا برای بازگشایی اماکن ورزشی به دستمان نرسد، مسابقات را به حالت تعویق در‌می‌آوریم. به نظر می‌رسد همه‌چیز برای بازگشایی مجدد اماکن ورزشی و باشگاه‌ها بعد از یک ماه تعطیلی مهیا است.

منبع:شهرآرانیوز

انتهای پیام//ز.ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان ویروس کرونا اماکن ورزشی گروه شغلی سطح اماکن ورزشی ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۲۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری از امروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، سومین اطلاعیه پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی رشته شغلی آموزگار ابتدایی و استثنایی سال ۱۴۰۳ در فارس صادر شد.
به اطلاع پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت این آزمون می‌رساند برای دریافت فرم‌های مربوط به تشکیل پرونده و بررسی مدارک و مستندات و معاینات پزشکی به نشانی:https://eform.farsedu.ir/collect/form/login/۸۴۲۴ مراجعه کنند.
داوطلب از امروز ۶ اردیبهشت‌ حداکثر به مدت ۴ روز با مراجعه به درگاه my.medu.ir بخش جذب و استخدام کارا اسناد و مدارک مورد نیاز را تکمیل و بارگذاری کند.
برای ورود به سامانه از طریق درگاه دولت، داشتن شماره تلفن همراه با مالکیت شخص داوطلب الزامی است.
داوطلبان در صورت ورود و بارگذاری مدارک و مستندات، برای تشکیل پرونده، معاینات پزشکی و سنجش و ارزیابی تکمیلی و مصاحبه گزینش، نوبت را از طریق سامانه کارا دریافت خواهند کرد.
داوطلبان باید فایل‌های پیوستی را دانلود، مطالعه و فرم‌های متقاضیان را پرینت، تکمیل و در روز بررسی مدرک به همراه داشته باشند.

آزمون رشته‌های شغلی "آموزگاری"  ۱۸ اسفند  پارسال برگزار شد و رشته‌های شغلی "دبیری و هنرآموز" جمعه ۲۸ اردیبهشت امسال برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رهبر انقلاب: به ما می‌گویند چرا شما از فلسطین حمایت می‌کنید؛ امروز تمام دنیا از فلسطین حمایت می‌کنند (فیلم)
  • پایان بارگذاری: پرسپوليس در انتظار خبر مهم
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری از امروز
  • برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر پایان یافت
  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه