Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی لطیفی گفت: بین مهاجمان استقلال فقط ارسلان مطهری توانایی خوبی در پرس از جلو دارد و عدم توانایی سایر مهاجمان در پرس باعث می‌شود بازیکنان حریف آزادی عمل بیشتری داشته باشند

علی لطیفی از شرایط استقلال می گوید.

به گزارش طرفداری، علی لطیفی در خصوص دیدار روز یکشنبه استقلال مقابل ذوب آهن در چارچوب هفته ۲۲ لیگ‌برتر به میزان گفت:

استقلال بعد از صعود از گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا با روحیه خوبی پا به این دیدار می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به رغم بازی‌های هجومی آبی‌ها در آسیا همچنان به عملکرد دفاعی آن‌ها انتقاد دارم و مجیدی باید در ادامه‌ی لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان تدابیر جدیدی بیندیشد.

علی لطیفی افزود:

بین مهاجمان استقلال فقط ارسلان مطهری توانایی خوبی در پرس از جلو دارد و عدم توانایی سایر مهاجمان در پرس باعث می‌شود بازیکنان حریف آزادی عمل بیشتری داشته باشند. خوب پرس نکردن مهاجمان فشار بیشتری به خط هافبک و مدافعان تیم وارد می‌کند. مشکل استقلال بیشتر در دفاع تیمی است تا اشتباهات فردی. فاصله بین خطوط زیاد است و بازیکنان باید نزدیک‌تر به هم باشند.

پیشکسوت استقلال در خصوص شرایط دو تیم هم گفت:

ذوب آهن دیگر آن تیم نیم فصل اول نیست و با تغییر مربی انگیزه مضاعفی برای ماندن در لیگ دارد. البته آن‌ها چند وقتی از شرایط بازی به دور بوده‌اند و این یک مزیت برای استقلال است. آبی‌ها برخلاف سال‌های گذشته اسکلت اصلی تیم را حفظ کرده و دیگر شاهد جابجایی بازیکنان زیادی از تیم نیستیم. آنها پرمهره ترین تیم لیگ هستند و دست مجیدی برای تغییرات و استراحت به بازیکنان باز است. به نظرم بازی زیبایی را بین دو تیم شاهد خواهیم بود.

لطیفی پیرامون پیشنهادهای خارجی ستاره‌های استقلال و تاثیر احتمالی بر عملکرد آنها گفت:

در فوتبال اروپا همه چیز حرفه‌ای است. مثلا لیونل مسی هنوز قرارداد خود را با بارسلونا تمدید نکرده است، اما بهترین عملکرد را برای تیمش دارد. متاسفانه بعضی فوتبالیست‌ها در اواخر قرارداد خود انگیزه ندارند و زیاد تلاش نمی‌کنند تا مبادا مصدوم شوند. البته مطمئنم بازیکنان استقلال با تمام آمادگی خود پا به میدان خواهند گذاشت.

اخبار داغ 

ریحانه پارسا در آغوش مرد نامرئی! / کراش جدیدش کیست؟! + عکس بیژن ذوالفقارنسب در طرفداری: اعتراف می کنم ایویچ در مورد علی کریمی اشتباه کرد! حمله رسانه حامی سپاهان به پرسپولیس رشید مظاهری: برای تراکتور متاسفم تشکیل پرونده برای لیونل مسی به دلیل نقض پروتکل های بهداشتی شوخی کاربران در شبکه های اجتماعی با سرخیو راموس پس از بازی چلسی-رئال مادرید / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علی لطیفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۲۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مهدی به ابهام بزرگ استقلال و پرسپولیس

به گزارش "ورزش‌سه"، در شرایطی که به روزهای پایانی لیگ برتر در دوره بیست و سوم رسیده‌ایم و امکان مساوی شدن امتیازات استقلال و پرسپولیس در هفته پایان مسابقات وجود دارد، بحث مربوط به آئین نامه مسابقات برای چگونگی تعیین قهرمانی در این شرایط بسیار داغ شده است. 

این در شرایطی است که قوانین جدیدی در رابطه با این موضوع تصویب شده که اطلاع رسانی درباره آن صورت نگرفته و فقط در اختیار باشگاه‌ها قرار گرفته است. مهدی می‌گوید دستورالعامل جدید قبل از مسابقات به باشگاه‌ها داده شده و سه ماه بعد به صورت تصویب شده به آنها ابلاغ شده است.

این اولین سوالی بود که در نشست خبری خبرنگاران از سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر پرسیدند و او در واکنش به آن اینطور پاسخ داد: « نمی‌دانم چرا اینقدر حاشیه به وجود می‌آید؟! از روز اولی که مسابقات هنوز شروع نشده و هنوز هیچ تیمی به داخل زمین نرفته بود، این دستورالعمل به باشگاه‌ها اعلام شد. اگر موضوعی، موردی و بحثی هست باید بر همین اساس باشد و قبل از شروع مسابقات در همان مقطع از سوی باشگاه‌ها اعلام شود. خوشبختانه سه ماه بعد، فکر کنم در آبان ماه این مصوبه و موارد دیگر به باشگاه‌ها اطلاع داده شد. سازمان لیگ وظیفه دارد موارد متعددی را به باشگاه‌ها یادآوری کند. برای مثال دستورالعمل لباس را حتماً بروید مطالعه کنید که باید کامل رعایت شود. یادآوری می‌کنم که بحث سه ملی‌پوش را حتماً مدنظر داشته باشید و اگر کمتر از آن شد تیم‌ها حتماً باید در مسابقات شرکت کنند. اجرای این دستورالعمل‌ها کلیدی است. نکات کلیدی دستورالعمل‌ها را اول فصل به تمامی باشگاه‌ها به صورت تیتروار و در قالب یادآوری، اعلام می‌کنیم. از جمله موارد داخل این دستورالعمل‌ها بازی رو در رو بود که امسال بنابر تفسیری که توسط کمیته تدوین مقررات انجام شده و مصوبه کردند، به صورت تفصیلی توضیح داده شده بود. در تمام دنیا هم همین است.

وی افزود: «کمیسیون تدوین مقررات در اول فصل به باشگاه‌ها ابلاغ کرده و ما هم بر حسب وظایف و اهمیت آن در آبان ماه مجدداً آن را به باشگاه اعلام کردیم. امروز که به روزهای آخر فصل رسیدیم و نگرانی جامعه هواداری است و وقتی چالشی است که از طرف رسانه شیرین‌تر است، به آن پرداخته می‌شود. به نظرم ما تصمیمی برای تیمی نگرفتیم. قبل از شروع لیگ این موضوع را اعلام کردیم و هیچ‌کس آن روز نمی‌دانسته است چه تیمی امروز گل زده دارد، چند بازی کردند و یک تیم چه امتیازی دارد. اصلاً معلوم نبود که چه اتفاقی می‌افتد. به نظرم این چالش یک مقدار فضای رسانه را تهییج می‌کند و جامعه هواداری را که علاقه‌مند به این فضاهاست. سازمان لیگ از این امر مبراست و هیچ علاقه‌ای نداریم طرفدار هیچ تیمی باشیم. صداقت، شرافت و تعهد همکاران ما در سازمان لیگ و کلیه واحدها اینجور نیست.»

دیگر خبرها

  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • با بازیکنان 13 ساله به لیگ برتر استان صعود کردیم!
  • ثبت ۱۲۰۰ شکایت از خودروسازان در سامانه خدمات پس از فروش
  • بیانی: شانس قهرمانی استقلال بیشتر نیست
  • لطیفی: نکونام ضعف‌های کی‌روش را ندارد!
  • ژول کونده: وینیسیوس جونیور بدون شک یکی از بهترین وینگرهای دنیاست
  • واکنش مهدی به ابهام بزرگ استقلال و پرسپولیس
  • اشتباهات داوری علیه استقلال عمدی است/نظر نامساعد کمیته داوران بر روی آبی ها