Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد دشتی، فرماندار دیلم بیان کرد: طبق هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده در جلسات اخیر ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان، ۴ گزینه پیشنهادی خوابگاه ورزشکاران، ورزشگاه شهید بهشتی، سالن جدید احداث ورزشی بانوان، سالن ورزشی شهدای دانش‌آموزی و مراسم‌های مذهبی مسجد نور دیلم برای گزینه نهایی واکسیناسیون کرونا مورد بازدید کارشناسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او عنوان کرد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم به زودی تمهیدات پزشکی و درمانی لازم جهت استقرار واحد واکسیناسیون آن شبکه در محل سالن مسجد نور را انجام می‌دهد.

رئیس ستاد مقابله با کرونا دیلم گفت: هماهنگی و اعلام موافقت با اعضای هیئت‌مدیره و بانی بزرگوار موسسه خیریه ولیعصر (ع) صورت گرفته است.

دشتی افزود: از اعضای هیئت‌مدیره موسسه خیریه ولیعصر (عج) و بانی و موسسه و نماینده تام اختیار آن در همکاری با ستاد مدیریت بیماری کرونا و شبکه بهداشت و درمان صمیمانه تقدیر می‌شود.

بیشتر بخوانید

کی نوبت واکسن کرونای ما می‌شود؟

او گفت: موافقت این خیریه جهت اجرای طرح واکسیناسیون شهروندان در کارنامه اعمال خیرخواهانه این موسسه ثبت تاریخی خواهد شد.

فرماندار دیلم ادامه داد: ادامه طرح واکسیناسیون سالمندان و گروه‌های دوم و سوم و چهارم به زودی شروع خواهد شد.

دشتی بیان کرد: شهروندان گرامی همچنان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و خودداری از حضور در تجمع‌های غیرضروری، کادر درمان و حوزه سلامت شهرستان را در کنترل و مهار بهتر ویروس کرونا یاری نمایند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسیناسیون همگانی واکسن کرونا بیماری کرونا تزریق واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۲۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاسیس بنیاد مسکن بر مبنای محرومیت زدایی بوده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی ظهر سه شنبه در دیدار با رئیس و کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دیلم، ضمن تبریک سالروز افتتاح حساب ۱۰۰ امام (ره) و تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و گرامیداشت نام و یاد امام خمینی (ره)، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را از نهادهای انقلابی و اجرایی که دارای کارنامه‌ای موفق است توصیف کرد و ابراز داشت: صدور سند روستایی، تأمین زمین در روستاها، استعلام صدور پروانه ساختمانی با همکاری دهیاری‌ها، بهسازی روستاها، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن در روستاها، ساخت مسکن در طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات جهادی بنیاد مسکن است.

فرماندار دیلم با اشاره به اینکه تأسیس بنیاد مسکن بر مبنای محرومیت زدایی بوده است، بیان داشت: ساکنان روستاهای شهرستان دیلم برای مقاوم سازی واحدهای مسکونی خود به بنیاد مسکن مراجعه کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه هدف دولت سیزدهم خدمت به مردم است باید تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به درخواست‌های مراجعان در سریع‌ترین زمان ممکن در اولویت کار قرار گیرد تا مردم با رضایت مندی از ادارات خارج شوند.

امید غریبی رئیس بنیاد مسکن شهرستان دیلم نیز در ادامه ضمن قدردانی از تعامل و همکاری مجموعه فرمانداری گزارشی از عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان در حوزه‌های مختلف ارائه داد.

کد خبر 6079946

دیگر خبرها

  • ساختمان اداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان افتتاح شد
  • واکسیناسیون رایگان طیور بومی و روستایی در گنابادعلیه بیماری نیوکاسل
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • مانع‌زدایی از شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده واکسن، دارو و مکمل‌ها در راستای تحقق شعار سال
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • بهزیستی دیلم بر اشتغال افراد درمان‌شده از اعتیاد نظارت داشته باشد
  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر
  • تاسیس بنیاد مسکن بر مبنای محرومیت زدایی بوده است
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم