Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-29@07:29:43 GMT

اعلام زمان آزمون مرحله دوم المپیاد‌های علمی دانش آموزی

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۲۵۲۷

اعلام زمان آزمون مرحله دوم المپیاد‌های علمی دانش آموزی

سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان زمان برگزاری آزمون مرحله دوم المپیاد‌های علمی ۱۴۰۰ را اعلام کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان، زمان و تاریخ برگزاری «آزمون‌های مرحله دوم المپیاد‌های علمی دانش‌آموزی سال ۱۴۰۰»، به شرح جدول زیر، اعلام کرد.

دانش آموزان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه توزیع و دریافت کارت، «بخشنامه نحوه برگزاری آزمون المپیاد‌های علمی»، را در پایگاه اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش مطالعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به شرایط خاص همه‌گیری کرونا در کشور و بر اساس تصمیم ستادملی کرونا، احتمال لغو آزمون‌ها در آخرین لحظات از سوی باشگاه دانش پژوهان جوان وجود دارد.

 

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: المپیاد های علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۲۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتکاف علمی در مدارس آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود سعادتی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این طرح با هدف تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان و مرور آموخته‌ها در حال برگزاری است، افزود: ۱۵ مدرسه دخترانه و ۹ مدرسه پسرانه در ۱۳ ناحیه و منطقه استان میزبان دانش آموزان هستند و این طرح تا ۱۳ فروردین ماه جاری ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه طرح اعتکاف علمی، بیشتر شامل دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه است، اظهار کرد: این اعتکاف علمی در نواحی یک، دو و چهار تبریز و مناطق اسکو، ایلخچی، خسروشهر، بناب، مراغه، مرند، سراب، جلفا، شبستر و هشترود در حال برگزاری است.

سعادتی افزود: دانش‌آموزان مدارس سایر نواحی و مناطق نیز با معرفی مدرسه مبدا و با هماهنگی اداره مربوطه می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

وی ادامه داد: اعتکاف علمی، فرصتی تکرار نشدنی برای تمرین و مرور دروس به ویژه برای دانش‌آموزان کنکوری است که باید مغتنم شمرده شود و تجارب چند سال گذشته، نشانگر اثربخشی این تجربه و ایجاد پویایی در محیط یادگیری است.

این مقام مسئول متذکر شد: با توجه به تغییر رویکردها و افزایش تأثیر سوابق تحصیلی و نمرات نهایی در آزمون سراسری، اعتکاف علمی در تعطیلات نوروز یکی از بهترین راه‌ها و زمان‌ها برای جمع‌بندی و رفع اشکال به شمار می‌رود.

سعادتی ادامه داد: با توجه به برگزاری امتحانات پایه‌های متوسطه نظری در خرداد ماه به صورت نهایی و پیش رو بودن کنکور دانش‌آموزان پایه دوازدهم و در راستای استفاده بهینه از فرصت‌های یادگیری و نظر به فراهم نبودن ایجاد محیط آرام و فرصت مطالعه در تعطیلات نوروزی در برخی خانه‌ها بدلیل دید و بازدیدهای عید، طرح اعتکاف علمی برای ایجاد فرصت و محیطی آرام در مدرسه برای مطالعه دانش آموزان اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این طرح در تعدادی از مناطق و مدارس بدلیل عدم استقبال از حضور فیزیکی در مدارس به صورت مجازی و در قالب پیگیری مشاوران و دبیران با ارائه برنامه مطالعه و رصد آن و ارائه تکالیف اجرا می‌شود.

سعادتی خاطرنشان کرد: اعتکاف علمی ویژه داوطلبان آزمون سراسری بوده و تعدادی از دانش‌آموزان و همکاران در برخی مدارس نیز به رفع اشکال و تبادل نظر و گفت‌وگو حول محور مسائل علمی و مباحث کتاب‌های درسی می‌پردازند.

کد خبر 6063588

دیگر خبرها

  • وزارت آموزش و پرورش یک اطلاعیه مهم داد
  • اعلام زمان‌بندی برگزاری آزمون زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو
  • اجرای طرح اعتکاف علمی در ۱۵ مدرسۀ لرستان
  • اعتکاف علمی دانش آموزان کنکوری لرستان
  • اعتکاف علمی دانش آموزان لرستانی
  • راهیابی ۱۵۷ دانش‌آموز کردستانی به مرحله دوم المپیاد علمی و نانو
  • اعتکاف علمی در مدارس آذربایجان شرقی برگزار می‌شود
  • سازمان دانش آموزی یک مجموعه منظم، برنامه محور و منسجم در بُعد تربیتی و پرورشی است
  • سازمان دانش‌آموزی، بستری برای حضور اجتماعی ومسئولیت‌پذیری دانش آموزان
  • سند دار شدن اردوگاه‌های دانش آموزی شهیدان رجایی و باهنر کوهپایه