Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف سه دستگاه موتورسنگین ۱۰۰۰ سی.سی در بزرگراه شهید همت خبر داد.

قدس آنلاین؛ سرهنگ علی همه‌خانی با اشاره به طرح توقیف موتورسیکلتهای سنگین که بدون مجوز در تهران اقدام به تردد می‌کنند، اظهار کرد: ظهر روز گذشته، سه دستگاه موتورسیکلت سنگین که مشعول تردد و انجام حرکات مخاطره‌آمیز در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید همت، محدوده بوستان جوانمردان بودند، توقیف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: توقیف این سه دستگاه موتورسیکلت سنگین هزار سی.سی ظهر دیروز، با اجرای طرحهای پلیسی  توسط تیم منطقه ۲۷ پلیس راهور تهران بزرگ صورت گرفت.

وی بیان کرد: طرح توقیف موتورسیکلتهای سنگین بدون پلاک و بدون مجوز در سطح شهر تهران ادامه دارد و پلیس راهور تهران بزرگ با ناقضین قانون، هنجارشکنان و راکبان موتورسیکلتهای سنگین که باعث ایجاد مزاحمت و سرو صدا می‌شوند و با حرکات نمایشی جان خود و دیگران را به خطر می‌اندازند برخورد قانونی کرده و موتورسیکلت آنها  نیز توقیف می‌شود.

به گفته این مقام انتظامی، با توقیف این سه دستگاه موتورسیکلت سنگین در بزرگراه همت، جمع توقیفیهای موتورسیکلت سنگین از ابتدای این طرح (سال ۱۴۰۰) به عدد ۱۳ دستگاه رسید.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: موتورسنگین موتورسیکلت توقیف موتورسیکلت پلیس راهور تهران بزرگ دستگاه موتورسیکلت موتورسیکلت سنگین سه دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۲۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی مرگبار کارگاه ساختمانی در تهران/ ۶ کارگر جان باختند+ جزئیات

به گزارش خبرآنلاین، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع یک فقره آتش سوزی در یک کارگاه ساختمانی در حوالی بزرگراه شهید یاسینی خبر داد و گفت: در این حادثه ۶ کارگر غیر ایرانی جان باختند.

سید جلال ملکی روز پنجشنبه به ایرنا گفت: ساعت ۱۳:۰۲ امروز حادثه آتش سوزی در حوالی بزرگراه شهید یاسینی اعلام و آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در یک محوطه کارگاهی چند اتاق که محل استراحت کارگران بود در یکی از اتاق‌ها بدلیل نامشخص آتش سوزی روی داد که در این حادثه بدلیل شدت حادثه ۶ کارگر غیر ایرانی جان باختند.

ملکی ادامه داد: یک کارگر دیگر موفق شده بود خود را از محل حادثه خارج کند که بدلیل سوختگی به مراکز درمانی منتقل شد.

وی علت این حادثه را در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی اعلام کرد.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896747

دیگر خبرها

  • آتش سوزی مرگبار کارگاه ساختمانی در تهران/ ۶ کارگر جان باختند+ جزئیات
  • کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره)/ شمال تهران نیاز به کمربندی دارد
  • پنجشنبه‌ای خلوت در پایتخت/ مراقب سرعت‌ و سبقت‌ غیر مجاز باشید
  • دستگیری موادفروش موتورسوار در تهران
  • اعمال قانون روزانه ۱۴۰۰ وسیله نقلیه در پیاده‌روها
  • ماجرای ماشین‌های دوربین‌دار پلیس‌ در تهران | بیشترین تردد خودروهای دوربین‌دار در ۳ منطقه | موتورسیکلت‌های پلیس با دوربین در ۶ جهت
  • ۱۲ میلیون تخلف ساکن اعمال قانون شد
  • روزانه ۱۴۰۰ وسیله نقلیه در پیاده‌روها اعمال قانون شده است
  • معابر تهران فعلاً خلوت و ترافیک روان است
  • توقیف تریلی حامل سنگ با یک تن مخدر شیشه