Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@23:39:30 GMT

شرایط بحرانی گلستان در حوزه آب

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۲۵۵۵

شرایط بحرانی گلستان در حوزه آب

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از شرایط سخت و بحرانی در حوزه تامین آب شرب در تابستان سال ۱۴۰۰ در استان گلستان، خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ بهزاد هرمزی با بیان اینکه تابستان سختی از نظر توزیع آب شرب برای استان گلستان در راه است؛ گفت: وظیفه پرسنل شرکت آب و فاضلاب استان در این سال بسیار سخت و دشوار این است که با همت و تلاش بیشتر و بی وقفه بکوشیم که تابستان امسال را با کمترین مشکلی از لحاظ توزیع آب شرب پشت سر بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای پیشگیری از بحران آب می بایست از ظرفیت دستگاه های دیگر در استان استفاده کرد و در این شرایط شیوع بیماری کرونا، آب سالم و بهداشتی و پایدار را به منازل هم استانی های گرامی برسانیم.   هرمزی در بخش دیگری از سخنانش تأکید کرد: با توجه به اهمیت موضوع و کاهش شدید بارندگی در سال آبی جاری سعی بر آن شد که با تجهیز و مهندسی مجدد چاه ها و منابع تامین آب شرب استان و پایش و نظارت بر کیفیت آب و همچنین برگزاری جلسات متعدد با مدیران و کارشناسان امور تابعه شرکت تا حد امکان از بروز مشکل در تاسیسات و ایستگاه های پمپاژ و چاه ها و بطور کلی منابع تامین آب شرب جلوگیری کینم و پرسنل این شرکت باید با تلاش مضاعف ارائه خدمات مستمر و مطلوب به جامعه مخاطب را داشته باشند.   مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: در کنار تمام تلاش همکاران ما در این شرکت اقدامات لازم در راستای محورهای مدیریت تقاضا و مصرف، فرهنگ سازی در مصرف بهینه آب، تداوم خدمات رسانی و افزایش تولید و همچنین مدیریت منابع آب با همکاری شرکت آب منطقه ای در دست اقدام و پیگیری می باشد؛ لذا اصلاح الگوی مصرف آب از سوی مشترکین ضروریست، در غیر اینصورت تابستان بسیار سختی از لحاظ توزیع آب شرب خواهیم داشت و ما از مردم شریف و فهیم استان تقاضا داریم با مدیریت  مصرف بهینه و نشر فرهنگ صحیح مصرف آب به یاری همکاران ما در شرکت آب و فاضلاب استان گلستان بیایند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شرکت آب و فاضلاب استان استان گلستان آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۲۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶ شرکت دانش بنیان کردستان در حوزه فناوری اطلاعات فعال است

به گزارش خبرنگار مهر، آرام حیدری پیش از ظهر چهارشنبه در جمع فعالان ict کردستان که با حضور معاون وزیر ارتباطات برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه فناوری اطلاعات در سطح کشور شاخص IBI است و مصرف دیتا در کردستان پایین است.

وی بیان کرد: پهنای باند استان ۵۷۰ گیگابایت است که مصرف روزانه استان ۲۱۰ گیگ است.

وی خاطر نشان کرد: در زیر شاخص مهارت رتبه ۲۸ داریم که در استفاده از مهارت‌های دیجیتال ارزیابی شده است.

حیدری از اجرای طرح آموزش ایران دیجیتال در کردستان خبر داد و بیان کرد: این طرح یک طرح ملی است که در استان نیز اجرا می‌شود.

وی اعلام کرد: یک‌هزار و ۲۶۰ کسب و کار فعال کردستان دارای نماد الکترونیک است و ۱۱۳ استارت آپ فعال در استان وجود دارد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان اذعان کرد: تعداد شرکت‌های عضو نظام صنفی رایانه‌ای استان نیز ۱۰۴ مورد است.

حیدری اذعان کرد: از ۶۲ شرکت دانش بنیان استان ۱۶ شرکت در حوزه فناوری اطلاعات مجوز فعالیت دارند.

وی اضافه کرد: پارک علم و فناوری از ۳۲ میلیارد تومان تسهیلات مصوب شده ۱۸ میلیارد به شرکت‌ها پرداخت کرده است.

کد خبر 6087405

دیگر خبرها

  • ۱۶ شرکت دانش بنیان کردستان در حوزه فناوری اطلاعات فعال است
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • تأسیس شرکت پروژه راهکاری برای تحقق جهش تولید
  • مدیر عامل تأمین‌ اجتماعی : اعلام « دستمزد» غیرواقعی است/ اولویت تامین اجتماعی برای کسر حق بیمه بر اساس دستمزد واقعی
  • با وجود بارش های اخیر؛ البرز همچنان عطش دارد
  • البرزهم چنان عطش دارد
  • افزایش مصرف آب مشترکان گلستانی با گرمای تدریجی هوا/مردم از مصارف غیرضروری خودداری کنند
  • اعلام دستمزد غیرواقعی حقوق بیمه‌شدگان تامین اجتماعی را ضایع می‌کند
  • تامین آب آشامیدنی برای روستای آزاد ده تاکستان
  • آخرین جزئیات از عرضه پساپ در بورس انرژی اعلام شد