Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@14:35:32 GMT

دشمن صهیونیستی تاوان تجاوزات خود در قدس را پس خواهد داد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۲۵۹۶

دشمن صهیونیستی تاوان تجاوزات خود در قدس را پس خواهد داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، موسی ابومرزوق، نایب رئیس دفتر سیاسی حماس در خارج به اقدامات خصمانه اخیر صهیونستها در قدس اشغالی و حملاتشان به مسجدالاقصی واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: ما قادر به بازداشتن دشمن صهیونیستی و تحمیل معادلاتی جدید در نبرد با این رژیم هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابومرزوق عموم فلسطینیان در کرانه باختری و سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ را به رویارویی با دشمن صهیونیستی و عزیمت به سمت مسجد الاقصی برای دفاع از آن دعوت کرد.

وی همچنین از ساکنان نوار غزه نیز خواست با ساکنان قدس با تمامی راهکارهای ممکن اعلام همبستگی کرده و همگی برای رویارویی بزرگ با اشغالگران بسیج و آماده شوند.

موسی ابومرزوق تاکید کرد که سکوت کشورهای اسلامی و عربی موجب گستاخ‌تر شدن دشمن صهیونیستی و تشدید جنایات علیه ملت فلسطین و قبله نخست مسلمانان خواهد شد.

وی کشورهای اسلامی و عربی را به مقابله یکپارچه با دشمن صهیونیستی و جنایات آن در قدس و مسجد الاقصی فراخواند.

کد خبر 5206828 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: موسی ابومرزوق فلسطین قدس اشغالی ایالات متحده امریکا فلسطین رژیم صهیونیستی عراق ایران روسیه عربستان سعودی آنتونی بلینکن روز قدس سوریه ترکیه روز جهانی قدس افغانستان اسرائیل دشمن صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۲۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل تاوان جنایات خود را خواهد داد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به گزارش العهد، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه خطاب به اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس که به ترکیه سفر کرده است، گفت: اسرائیل یقینا روزی بهای ظلمی را که در حق فلسطینی‌ها انجام می‌دهد خواهد پرداخت.
اردوغان گفت: ترکیه به تلاش‌های دیپلماتیک خود برای جلب توجه جامعه جهانی به بی‌عدالتی‌هایی که در حق فلسطینی‌ها انجام می‌شود، ادامه خواهد داد.

دیگر خبرها

  • حماس پیشنهاد عجیب کشورهای عربی را قاطعانه رد کرد
  • آغاز رزمایش چندملیتی «پرچم صحرای ۹» در امارات
  • آغاز رزمایش چندملیتی «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور
  • طرح جدید : شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس
  • رضایی: «وعده صادق» به رویه بی پاسخ ماندن تجاوزات رژیم صهیونیستی پایان داد/ پروژه کریدورهای صهیونیستی-آمریکایی شکست خورده‌ است
  • انتقاد معاون حزب الله از کمک کشورهای عربی به اسرائیل برای دفع حمله ایران
  • صهیونیستی که تاوان نفرت خود از پرچم فلسطین را داد
  • ایران آماده جنگ است اگر... | انتقاد تند معاون حزب الله از کمک کشورهای عربی به اسرائیل برای دفع حمله ایران
  • انتقاد معاون دبیرکل حزب‌الله از کشورهای عربی به دلیل کمک به رژیم صهیونیستی برای دفع حمله ایران
  • اسرائیل تاوان جنایات خود را خواهد داد