Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@18:03:05 GMT

مشاغل گروه ۱ و ۲ از امروز مجاز به فعالیت هستند

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۲۶۷۹

مشاغل گروه ۱ و ۲ از امروز مجاز به فعالیت هستند

جانشین رییس ستاد مقابله با کرونای گیلان اعلام کرد: با نارنجی شدن وضعیت کرونایی در گیلان، محدودیت‌های کرونایی هم در این استان کاهش یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ جانشین رییس ستاد مقابله با کرونای گیلان امروز با اشاره به اینکه ۱۶ شهرستان گیلان نارنجی و فقط املش زرد است گفت: از امروز مشاغل گروه یک و ۲ در شهرستان‌های نارنجی گیلان مجاز به فعالیتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا کرونا در گیلان وضعیت نارنجی مشاغل گروه ۱ و ۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۲۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌های تدوین شده مقابله با گردوغبار در ۲۹ استان کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، علی محمد طهماسبی بیرگانی در ادامه افزود: این اقدام زمانی مهم‌تر شد که "قطعنامه اجلاس تهران" در سازمان ملل تصویب و به الزام جهانی برای اقدام علیه گردوغبار تبدیل شد.

دبیر ستاد ملی سیاستگذاری و هماهنگی مدیریت مقابله با پدیده گرد و غبار بیان کرد: بخش دیگر از وظایف ما مربوط به کنترل کانون‌های گرد و غبار داخلی بود در تعامل با سایر دستگاه‌ها بود که در این راستا ۱۰ جلسه ستاد ملی گردوغبار با حضور دستگاه‌های اجرایی عضو این ستاد برگزار شده و نتیجه آن اجرای برنامه‌های تدوین شده مقابله با گردوغبار در ۲۹ استان کشور شامل اجرای ۲۰۹۰۲۶ هکتار حفاظت، قرق و مدیریت چرا، ۱۰۰ کیلومتر تله رسوبگیر، ۴۰۴۹۶ هکتار مراقبت و آبیاری، ۴۵۰ هکتار بوته‌کاری، ۶۱۴۲ هکتار مدیریت رواناب‌ها همراه بذرکاری، ۱۳۷۰۰ مترمکعب عملیات لایروبی، راهبری و تعمیر قطعات ۴۳ ایستگاه پایش گردوغبار و ۶۵ نمونه جهت انجام آنالیز ترکیبات ذرات گردوغبار بوده است.

طهماسبی بیرگانی همچنین به طراحی و ساخت ۱۰۰ دستگاه اندازه‌گیری غبار ریزشی از شرکت‌های دانش بنیان ایرانی اشاره کرد.

وی، از تهیه شیوه‌نامه‌های مدیریت شرایط اضطرار وقوع پدیده گردوغبار و ملاحظات زیست محیطی توسعه و بهره‌برداری از معادن از حیث میزان آلایندگی و حساسیت مناطق نسبت به تولید گرد و غبار و ابلاغ آن به استان‌ها و دستگاه‌های مرتبط اجرایی کشور خبر داد.

دبیر ستاد ملی سیاستگذاری و هماهنگی مدیریت مقابله با پدیده گرد و غبار خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۲,۷۰۵ میلیارد ریال اعتبارات مربوط به عملیات اجرایی مقابله با گرد و غبار به دستگاه‌های ذیربط توزیع شده است.

کد خبر 6062624 فاطمه کریمی

دیگر خبرها

  • هوای اهواز بر مدار نارنجی است / شاخص کیفی ۲۱ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • فعالیت بیش از هزار نیروی مردم ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان در نوروز
  • کشف اشیای عتیقه هزاره اول قبل از میلاد در گیلان
  • کشف اشیای عتیقه هزاره اول قبل از میلاد در رودبار
  • اجرای طرح گشت مقابله با تغییر کاربری غیر مجاز زمین در شاهرود
  • وزش باد گرم در گیلان/ کاهش ۶ تا ۱۲ درجه ای دما از فردا
  • اقدامات ایران در سال گذشته برای مقابله با گرد و غبار
  • بازگشایی راه‌های گلستان/ صدور هشدار نارنجی برای فعالیت‌های دریانوردی
  • توسعه مشاغل خانگی راهی برای ایجاد اشتغال و رونق تولید 
  • اجرای برنامه‌های تدوین شده مقابله با گردوغبار در ۲۹ استان کشور