Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@18:19:31 GMT

شهرکرد خنک ترین منطقه کشور است

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۲۷۳۳

شهرکرد خنک ترین منطقه کشور است

مهران چراغ پور در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: براساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، تا اوایل هفته آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار رقیق و در ساعات بعدازظهر همراه با رشد ابر، گاهی وزش باد به نسبت شدید پیش بینی می‌شود.

وی گفت: برای یک شنبه و دوشنبه در برخی نقاط احتمال رگبار ضعیف و پراکنده پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طی این مدت دما روند افزایش نسبی خواهد داشت.

وی اظهار کرد: شهرکرد با دمای سه درجه سانتی گراد خنک‌ترین منطقه کشور است.

کد خبر 5206854

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد هواشناسی چهارمحال و بختیاری ویروس کرونا روز قدس روز جهانی قدس شب قدر کرمانشاه عکس استانها آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا ماه مبارك رمضان ماه رمضان ۱۴۰۰ فلسطین شب احیا واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۲۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیج فارس و دریای عمان تا جمعه مواج است

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز در برخی نقاط استان‌های اردبیل آذربایجان غربی و شرقی، غرب کردستان شمال زنجان، استان‌های ساحلی خزر و خراسان شمالی در ساعاتی از روز رگبار باران، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید در نقاط سردسیر و مرتفع بارش برف پیش بینی می‌شود.

پنجشنبه در نواحی مرکزی برخی نقاط شمال شرق و شرق استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و ارتفاعات البرز بارش پراکنده پیش بینی می‌شود و جمعه در استان‌های خراسان رضوی و جنوبی، برخی نقاط استان‌های یزد، کرمان. و همچنین شنبه در برخی نقاط استان فارس و شمال غرب و یکشنبه در برخی مناطق فارس کرمان ارتفاعات البرز و استان‌های غربی خزر بارش خواهیم داشت.

امروز در نوار شمالی کشور و تا روز شنبه در شرق کشور وزش باد شدید در مناطق مستعد گاهی همراه با گردوخاک پیش بینی می‌شود. خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان تا جمعه مواج است.

کد خبر 6063615

دیگر خبرها

  • آسمان نیمه ابری در مازندران
  • خلیج فارس و دریای عمان تا جمعه مواج است
  • تداوم بارش‌های پراکنده در کشور/ وزش باد شدید طی سه روز آینده در شرق
  • فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات کشور
  • آخرین پیش‌بینی وضعیت جوی استان‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ + جزئیات
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۸ و ۹ فروردین ۱۴۰۲ / نفوذ سامانه بارشی در برخی استان‌ها
  • پیش بینی بارش باران و برف و وزش باد شدید در غرب و نوار شمالی کشور
  • پیش بینی آسمانی صاف همراه با افزایش سرعت باد برای استان یزد
  • پیش‌بینی وضعیت هوای استان قزوین در چند روز آینده
  • پیش‌بینی هواشناسی