Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا بیگی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه عوامل انسانی مهمترین علت وقوع حریق در مراتع و جنگل‌های چهارمحال و بختیاری است، اظهار داشت: طی بررسی‌های انجام شده بی توجهی گردشگران و دامداران به رعایت نکات ایمنی در روشن کردن آتش مهمترین عامل وقوع حریق در مراتع و جنگل‌های این استان به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در سال گذشته ۱۰ فقره آتش سوزی در جنگل‌ها و مراتع استان رخ داد.

فرمانده یگان حفاظت منابع‌طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: در سال گذشته ۱۱۵ هکتار از اراضی ملی چهارمحال و بختیاری در سال گذشته دچار حریق شد.

وی ادامه داد: با تلاش نیروهای امدادی از وسعت آتش سوزی‌ها در سال گذشته جلوگیری شد.

فرمانده یگان حفاظت منابع‌طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کاهش بارش‌ها و وقوع خشکسالی زمینه ساز افزایش احتمال آتش سوزی در جنگل‌ها و مراتع استان است.

وی تاکید کرد: دامداران و گردشگران در ورود به مراتع و جنگل‌ها باید نکات ایمنی در روشن کردن آتش رعایت کنند.

کد خبر 5206844

منبع: مهر

کلیدواژه: مراتع اطفای حریق منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری ویروس کرونا روز قدس روز جهانی قدس شب قدر کرمانشاه عکس استانها آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا ماه مبارك رمضان ماه رمضان ۱۴۰۰ فلسطین شب احیا واکسن کرونا چهارمحال و بختیاری سال گذشته جنگل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۲۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) اولین تصاویر از محل وقوع تیراندازی و حریق در اربیل

نیمه شب گذشته در بازار «نیشتمان» واقع در نزدیکی ارگ اربیل در شمال عراق، آتش‌سوزی نسبتا مهیبی رخ داد و همزمان صدای تیراندازی در این محدوده شنیده شد. استاندار اربیل ساعاتی بعد گفت که نیرو‌های امدادی و اطفای حریق موفق شده‌اند آتش را کنترل و خاموش کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: تسنیم

tags # اخبار حوادث سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • شناسه یکتا مهمترین راهکار برای مقابله با عوامل اقتصاد پنهان
  • (ویدئو) اولین تصاویر از محل وقوع تیراندازی و حریق در اربیل
  • ایجاد 13 هزار فرصت شغلی جدید در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی در استان
  • اولین تصاویر از محل وقوع تیراندازی و حریق در اربیل + فیلم
  • افزایش ۳۵ درصدی خدمات بهداشتی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی در چهارمحال و بختیاری
  • بهره‌مندی ۲۷۸۰۰۰ هزار خانوار چهارمحال و بختیاری از کالابرگ
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم ‌+ تصویر
  • اجرای آتش بُر در روستای بیشه
  • وجود ۳۰۸ خانه بهداشت فعال در چهارمحال و بختیاری