Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبادیان، مدیرروابط عمومی آبفای خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت: بازار روز خرمشهر به مدت چند روز دچار بالازدگی فاضلاب به علت گرفتگی مسیر فاضلاب شد که عبور و مرور را برای کسبه و مردم دچار مشکل کرده بود.

او افزود:گرفتگی مسیر فاضلاب ناشی از ریخته شدن باقی مانده اجناس خوراکی توسط کسبه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبادیان ادامه داد:حل اساسی این مشکل نیاز به فرهنگ سازی داردکه کسبه ملزم به رعایت نکات مربوط شوند و با نینداختن باقی مانده اجناس خود،از این دست گرفتگی ها جلوگیری کنند تا در این شرایط کرونایی سلامت خود و  شهروندان را به خطر نیندازند.

او همچنین انجام لایروبی را در خصوص گرفتگی مسیرهای فاضلاب، چاره ی کار خواند و گفت: تقریبا تمام نقاط خرمشهر نیاز به این لایروبی دارند انا با توجه به اولویت بندی، انجام آن در دستور کار آبفای خرمشهر قرار گرفته است.

سرقت همواره درب منهول ها

عبادیان با اشاره به سرقت درب منهول ها گفت: ۶ هزار منهول در خرمشهر وجود دارد که بطور میانگین و با وجود جایگزین کردن حدود ۷ تا ۷ عدد درب بصورت روزانه ۶۰۰ منهول بدون درب وجود دارد و خطراتی را برای شهروندان ایجاد میکند.

او به جهت مقابله با سرقت درب منهول ها ادامه داد: درب های بتنی جایگزین فلزی شد که به دلیل ارزش مالی کم،گزارشی از سرقت آن ها به دستمان نرسیده است اما هنوز درب های فلزی جایگزین نشده سرقت می شوند.

مدیر روابط عمومی آبفای خرمشهر در پایان با اشاره به همکاری نیروی انتظامی در زمینه سرقت درب های منهول گفت: نیروی انتظامی سارقین این‌گونه موارد را در سطح شهر شناسایی و دستگیر می کند اما به دلیل جدی برخورد نکردن با سارقین، دوباره همان افراد سرقت درب منهول ها را از سر می گیرند.

انتهای پیام/ ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بالازدگی فاضلاب سرقت درب منهول درب منهول ها سرقت درب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۲۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران سبب آب‌ گرفتگی در برخی معابر شیراز شد

دریافت 13 MB کد خبر 6088133

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران سبب آب‌ گرفتگی در برخی معابر شیراز شد
  • بارش باران و آب گرفتگی معابر در شیراز
  • فیلم| سیل و آب گرفتگی در برخی نقاط استان یزد
  • آب گرفتگی معابر روستای منصوریه دستگردان 
  • سیل و آب گرفتگی در برخی نقاط استان یزد
  • رفع ۷۰ نقطه حادثه خیز در مسیر‌های منتهی به مرز‌ها
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • مانع تراشی در مسیر شفافیت بازار مسکن
  • اجرای طرح‌های جلوگیری از آب گرفتگی در شهر‌ها + فیلم
  • بازار گوشت قرمز در مسیر نجومی شدن / قیمت جدید مرغ اعلام شد