Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@21:14:23 GMT

سکه ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۲۹۳۶

سکه ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان شد

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بر اساس نرخ اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

 امروز (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰) قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به  ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید، نیم سکه ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون  و ۲۰۰ هزار  تومان و سکه یک گرمی یک  میلیون  و ۹۰۰ هزار  تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی  به یک هزار و ۸۳۱ دلار  رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ ۹۴۴ هزار تومان معامله می‌شود.

قیمت سکه نسبت به آخرین معاملات حدود ۵۰ هزار تومان افزایش یافته است.

/باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۲۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف لوازم یدکی لیفتراک قاچاق در یزد

سردار بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران ایستگاه بازرسی شهید "مدنی" یزد هنگام انجام وظایف ذاتی یک دستگاه کامیون "ولوو" مشکوک را متوقف کردند. 

وی افزود: ماموران پلیس در بازرسی انجام شده از کامیون مقادیر بسیار زیادی انواع کالای قاچاق شامل؛ ۱۴۴ قطعه صنعتی، یک عدد صندلی لیفتراک، چهار عدد لاستیک لیفتراک، ۲۶ قطعه گیربکس، یک عدد دکل و متعلقات لیفتراک و... را کشف و یک متهم را نیز در این خصوص دستگیر کردند. 

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه متهم قصد انتقال این محموله از جنوب کشور به مرکز کشور را داشته گفت: کارشناسان ارزش این کالای قاچاق کشف شده کشف شده را بیش از ۷۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند. 

سردار بهدانی فرد در پایان با بیان اینکه متهم به همراه کالای قاچاق کشف شده به سازمان تعزیرات حکومتی استان یزد معرفی شد خاطرنشان کرد: مبارزه با کالای قاچاق در دستور کار دائمی پلیس قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کشف لوازم یدکی لیفتراک قاچاق در یزد
  • ماهانه حداکثر ۲۳۰ هزارتن مرغ مورد نیاز کشور است
  • تامین ۲ میلیارد و ۴۸۴ میلیون دلار ارز در مرکز مبادله 
  • فانتازیا شماره 5 برای ابوا ؛ تیلمان
  • حراج ۲۵۲ کیلو طلا به قیمت ۴ میلیارد و ۸۶۶ میلیون تومان
  • قیمت روز انواع سکه و طلا +جدول
  • جزئیات واگذاری زمین نهضت ملی مسکن در تهران
  • مشتریان سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • ۲۵۲ کیلو شمش طلا در هجدهمین حراج معامله شد
  • ۲۵۲ کیلو شمش طلا معامله شد