Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بانک مرکزی انگلیس در مورد مخاطره‌آمیز بودن سرمایه‌گذاری در ارز‌های مجازی هشدار داد و گفت سرمایه‌گذاران باید آماده از دست دادن پول خود باشند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از راشاتودی، اندرو بیلی، رئیس بانک مرکزی انگلیس با تأکید بر اینکه ارز‌های مجازی هیچ ارزش ذاتی ندارند، هشدار داد افرادی که در ارز‌های مجازی سرمایه‌گذاری کرده‌اند باید آماده از دست دادن پول خود باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با حضور در یک کنفرانس خبری در پاسخ به سوالی در مورد افزایش ارزش ارز‌های مجازی گفت: «هیچ ارزش ذاتی وجود ندارد. این بدان معنا نیست که بگوییم مردم در این ارز‌ها سرمایه‌گذاری نکنند، چون این سرمایه‌ها ارزش بیرونی و ظاهری دارند، ولی بار‌ها گفته‌ام کسانی باید ارز‌های مجازی را خریداری کنند که آماده از دست دادن پول خود باشند».

این اظهارنظر‌های بیلی به‌دنبال هشدار مشابهی از سوی مرجع راهبرد امور مالی انگلیس (FCA) صورت گرفته است که در ماه ژانویه اعلام کرده بود سرمایه‌گذاری در ارز‌های مجازی مخاطرات بسیاری برای پول سرمایه‌گذاران دارد.

این مرجع نظارت خدمات مالی اضافه کرد: «اگر مصرف‌کنندگان در این نوع از محصولات سرمایه‌گذاری کنند باید آماده از دست دادن پول خود باشند».

بانک مرکزی انگلیس ماه گذشته اعلام کرد با همکاری خزانه‌داری این کشور به دنبال انتشار ارز دیجیتال بانک مرکزی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سرمایه گذاران ارز مجازی بانک مرکزی ارز های مجازی سرمایه گذاری بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۲۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان بومی با تمام توان حمایت خواهیم کرد

 محمد کشاورز در دیدار با معتمدان بخش مرکزی، ضمن تبریک بهار طبیعت و فرارسیدن سال جدید و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنان، اظهار کرد: درصددیم در سال جدید که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شد،با تلاش و کوشش مضاعف از سوی مردم و مسوولان بتوانیم اقدامات موثری در حوزه اقتصاد مردم پایه برداریم و با مشارکت مردم بویژه معتمدان در بحث راه اندازی کارگاه ها و کارخانه های تولیدی تحولی در هیرمند ایجاد کنیم.

وی با اشاره به جایگاه اجتماعی معتمدان افزود: با توجه به روابط نسبی و سببی و برخی آداب و رسوم مشترک با کشور افغانستان، معتمدان در آن سوی مرز نیز دارای نفوذ و روابطی هستند که در همین راستا با همکاری و همراهی معتمدان در سال گذشته توانستیم مقادیر قابل توجه ای گیاه لوخ از کشور افغانستان وارد کنیم که این امر کمک شایانی به بافندگان این گیاه کرد.

فرماندار هیرمند با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته در سال گذشته بیان کرد: در اواخر سال گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را داشتیم که به نحو مطلوب و در سلامت کامل برگزار شد.

وی افزود: شاهد بارش رحمت الهی در حوضه آبریز هیرمند هم بودیم که در پی آن جاری شدن آب در انهار سطح این شهرستان باعث ایجاد شور و شوقی وصف ناپذیر در بین مردم شد و به خوبی از مقدار ورودی آب در جهت مصارف کشاورزی بهره بردیم.

کشاورز اذعان کرد: در نشست های مشترکی که با مسوولان ولایت نیمروز افغانستان داشتیم با توافقات حاصله محل پل دوم جانمایی و فرآیند ساخت راه موقت در روزهای اخیر شروع شد که ساخت پل دوم کمک شایانی به افزایش تردد ناوگان ترانزیتی در پایانه میلک خواهد کرد.

وی تصریح کرد: با تلاش تیم اقتصادی شهرستان هیرمند در سه مرحله مبالغی از محل درآمد طرح کوله بری و خرده فروشی به حساب برخی سرپرستان خانوار واریز شد.

فرماندار هیرمند افزود: در پرداخت خسارت ناشی از حق نکشت کشاورزان در حوزه سیستان پیشتاز بودیم و مبلغ ۳۰میلیون ریال هم از محل درآمد فروش سوخت مازاد مرزنشینان به حساب ۶ هزار و ۹۶ سرپرست خانوار زیر پوشش کمیته امداد واریز شد.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه واردات دام سبک و سنگین نیز اقدامات قابل توجهی صورت گرفت و آمارها حاکی از رشد چشمگیر واردات دام در ادوار اخیر بود.

کشاورز تاکید کرد: با توجه به رویکرد دولت مردمی آیت الله رئیسی،از پیشنهادها و راهکاری های معتمدان استقبال می‌کنیم و این عزیزان می‌توانند در فرایند تصمیم گیری و اجرا، مشارکت داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاران برای تحقق شعار سال پای کار باشند
  • آمادگی دولت برای رونق گردشگری در منطقه کامفیروز
  • برخی فرآیندهای اقتصادی در مناطق آزاد اصلاح می‌شود
  • از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان بومی با تمام توان حمایت خواهیم کرد
  • بروکراسی اداری، مهمترین مانع سرمایه گذاری در کشور
  • روش سرمایه‌گذاری غیر مستقیم در بازار سرمایه ایران برای کدام گروه از سهامداران مناسب است؟
  • آغاز ساخت ۷۵۰۰ هزار مگاوات نیروگاه خورشیدی
  • مسئولان با همه توان از سرمایه‌گذاران حمایت کنند
  • این بازار گزینه مهم سرمایه‌گذاران در سال ۱۴۰۳!
  • این بازار سال ۱۴۰۳به گزینه مهم سرمایه‌گذاران بدل شد / کدام بازار سود بیشتری دارد؟