Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – در سومین و آخرین روز از رقابت‌های جام جهانی پاراوزنه‌برداری در بانکوک تایلند، صبح امروز رقابت دسته ۹۷ کیلوگرم برگزار شد. در دسته ۹۷ کیلوگرم حامد صلحی‌پور ملی‌پوش کشورمان به همراه طائر العلی از عراق و مهد شانمیل سعد از مالزی حضور داشتند.

صلحی‌پور که ۲ طلا و یک نقره بازی‌های آسیایی و همچنین ۲ طلا، ۲ نقره و یک برنز رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان جهان را در کارنامه دارد، در تلاش‌های اول و دوم مقتدرانه وزنه‌های ۲۲۴ و ۲۲۹ کیلوگرمی را مهار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بار سوم برای مهار وزنه ۲۳۶ کیلوگرمی اقدام کرد که موفق نبود و در نهایت توانست با همین رکورد ۲۲۹ کیلوگرم صاحب عنوان قهرمانی و مدال طلا شود.

تیم پاراوزنه‌برداری ایران تاکنون موفق به کسب ۳ طلا توسط امیر جعفری، روح‌الله رستمی و حامد صلحی‌پور و یک نقره توسط نادر مرادی در رقابت‌های جام جهانی تایلند شده است. بیشتر بخوانید: رضازاده: آیان تمایلی به ادامه ریاستش در فدراسیون جهانی وزنه‌برداری نداشت/ داوودی می‌تواند جای تالاخادزه را بگیرد

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: صلحی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۳۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مشاور فنی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان گفت: در کوتاه مدت دنبال این هستیم تا پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی جوانان و نوجوانان در بیستم اردیبهشت در همدان، ۲ مرحله اردو در اقامتگاه تیم‌های ملی برگزار کنیم.

کوروش باقری افزود: مسابقات مختلفی را در پیش داریم که نخستین آن نوجوانان جهان در پرو و دومین رویداد در اواخر شهریور مسابقات جوانان جهان در اسپانیا است

او همچنین گفت: مسابقات جام دوستی روسیه و قهرمانی جهان در بحرین و رقابت‌های دیگری را در پیش داریم.

دیگر خبرها

  • دعوت از چهار وزنه بردار فارسی به اردوی تیم ملی
  • دعوت به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • کاراته کار قمی به مدال نقره رقابت‌های قهرمانی کشور رسید
  • وزنه‌بردار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فراخوانده شد
  • رستمی هم در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا نقره ای شد
  • ناکامی رستمی در فینال ۷۲ کیلوگرم؛ کشتی‌گیر ژاپنی طلایی شد
  • حسین رضازاده هنوز طلایه‌دار طلایی‌هاست
  • یک ماه و سومین مدال: این والیبال است
  • آیا تا به حال خرچنگی را در حال وزنه‌برداری دیده‌اید؟ (فیلم)