Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@22:45:45 GMT

اعلام اسامی نوبت سیزدهم هنرکارت در فارس

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۳۰۴۹

اعلام اسامی نوبت سیزدهم هنرکارت در فارس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بهروز مرامی معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، گفت: از میان ۲ هزار هنر کارت ویژه فعالان حوزه فرهنگ، ادب و هنر استان، ۷۰۰ فقره تحویل و مابقی در نوبت ارسال است.   او، بیان کرد: اهالی فرهنگ، ادب و هنری که در فهرست سیزدهم نیز اسامی شان اعلام شده است هر چه سریع‌تر در ساعت اداری برای دریافت کارت‌های خود به خانم هاشمی نماینده صندوق اعتباری هنر در اداره کل مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  مرامی، تصریح کرد: اهالی فرهنگ، ادب و هنر پس از دریافت هنر کارت، شماره  ۱۶ رقمی درج شده بر روی کارت را با همان موبایلی که هنر کارت را ثبت نام کرده اند به شماره ٥٠٠٠٢٨١٩٠ پیامک کنند و پس از چند لحظه پیامک هنرمند گرامی سلام، پیامک شما دریافت شد ارسال می‌شود.
معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، ادامه داد: در ۲۴ یا ۴۸  ساعت آینده رمز کارت پیامک می شود و قابل استفاده در کارتخوان فروشگاه ها، عابر بانک‌ها است و اعضایی که در بانک آینده حساب ندارند و گرفتن کمک هزینه کرونا به بانک آینده نرفته اند، قبل از ارسال پیامک فعال سازی کارت، با در دست داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی برای احراز هویت به نزدیک‌ترین شعبه بانک آینده مراجعه کنند سپس پیامک فعال سازی را ارسال کنند.
او، افزود: هنرمندانی که اسامی آن‌ها در نوبت سیزد هم نیز اعلام شده تا زمانی که رمز کارت برایشان ارسال نشده است، از گذاشتن کارت در عابر بانک خودداری کرده، چون به دلیل فعال نشدن  عابر بانک مسدود می شود و نیاز است تا در حفظ و نگهداری هنر کارت دقت کنند زیرا صدور مجدد آن مشمول فرآیند زمانی طولانی و هزینه ٢٠٠ هزار تومانی از طرف مرجع صادر کننده کارت است.   معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، اضافه کرد: اسامی نوبت سیزدهم هنرکارت شامل عبد الرحیم ارقمی، سعید ایزدی، اردوان بخشی زاده، ستار برزگر فهیلیانی، اصغر برقه، مهناز بیضایی، سید یاسین حسینی، احمدرضا رضایی، آرش روئین تن، کیارش زبرجد، فاطمه سروی زاده، سید محمد شیری، زهره شمسی، جلال طحان، سعیده عرب پور، فرشید غلام الذاکرین، خدیجه محمد‌ی اکبرآبادی، علیرضا موثقی، مریم نجفی تیره شبانکاره، نسیم خواجه ای و امیر سبوکی است.   انتهای پیام/ت  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارشاد هنر کارت اداره کل هنر کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۳۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر گفت: پس از بررسی آثار رسیده تاکنون ۶۲ اثر صحنه‌ای و ۴۸ اثرخیابانی مورد بازبینی قرار گرفته است.
منصور سلامات افزود: در بخش مسابقه بیست و پنجمین جشنواره ملی تاتر فتح خرمشهر در بخش صحنه‌ای و خیابانی موضوعات آثار نمایشی جلوه حضور مردم در مقاومت ۴۵ روزه خرمشهر در مقابل دشمن بعثی، فتح خرمشهر، مقاومت و دفاع مقدس، پرداخت به مولفه‌های بومی با رویکرد فرهنگ ایثار اقوام ایران زمین در بستر تاریخ خواهد بود.
این جشنواره توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و خرمشهر، انجمن هنر‌های نمایشی با مشارکت و همکاری اداره کل هنر‌های نمایشی، سازمان منطقه آزاد اروند و فرمانداری ویژه شهرستان خرمشهر از ۲۹ اردیبهشت آغاز و آیین اختتامیه سوم خرداد با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.
آثار صحنه‌ای در سه سالن نماشی خرمشهر و آثار در خیابانی در مناطق مختلف شهری با رویگرد مناطق محروم اجرا خواهند شد.

دیگر خبرها

  • مشارکت بیش از ۷۴ هزار داوطلب در نوبت اول کنکور سراسری در فارس
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی لواسان و چمدان‌هایی که دیرتر به مقصد رسیدند
  • ◄ کدهای دستوری دریافت رمز دوم پویا تمامی بانک‌ ها
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فارس
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی
  • جزییات برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان فارس اعلام شد
  • جزئیات برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان فارس
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر