Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@11:57:31 GMT

کشف۷۷۰دستگاه استخراج ارز دیجیتال در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۳۱۲۲

کشف۷۷۰دستگاه استخراج ارز دیجیتال در هرمزگان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا جعفری پیش ازظهر شنبه در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام کار گسترده اطلاعاتی یک باند قاچاق را که در قالب کالاهای گمرکی با جاسازی در کانتینر و اقلام صادراتی اقدام به قاچاق دستگاه ارز دیجیتال می کردند را شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این رابطه مأموران با بهره گیری از شیوه های پلیسی و تعقیب و مراقبت های لازم به یک دستگاه کانتینر که از یکی ازکشورهای همسایه عازم گمرک بندرعباس بود مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: کانتینر مورد نظر با همکاری گمرک و هماهنگی مقام قضائی فک پلمپ و در بازرسی از آن ۷۷۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به همراه متعلقات آن کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به اینکه ارزش ریالی این دستگاه ها توسط کارشناسان ۱۵۰ میلیارد ریال تعیین شده است، تصریح کرد: تاکنون در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

سردار جعفری خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان و به کارگیری حداکثری امکانات خود با پدیده شوم قاچاق مبارزه خواهد کرد و شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

کد خبر 5206875

منبع: مهر

کلیدواژه: غلامرضا جعفری نیروی انتظامی هرمزگان دستگاه ماینر ویروس کرونا روز قدس روز جهانی قدس شب قدر کرمانشاه عکس استانها بوشهر آمار کرونا ماه مبارك رمضان شیوع کرونا ماه رمضان ۱۴۰۰ فلسطین شب احیا واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۳۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی شهرستان رودان با دریافت گزارش تیراندازی منجر به جرح با سلاح کمری توسط فردی به سمت برادرش و ایراد ضرب و جرح و متواری شدن متهم، پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران در کمترین زمان متهم متواری را در شهرستان حاجی آباد شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: متهم در بازجویی‌ها به جرم ارتکابی و وجود سه قبضه سلاح جنگی در اختیار بستگان خود اقرار کرد.
سردار علی اکبر جاویدان افزود: در بازرسی جداگانه از مخفیگاه متهم و منازل افراد مذکور، ۳ قبضه سلاح کلت کمری، سه تیغه خشاب و ۲۰ عدد فشنگ جنگی کشف و ضبط شد.

وی گفت: متهمان با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی و با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  • ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر
  • ضربه ۳ هزار میلیاردی پلیس به قاچاقچیان سوخت
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد کشف شد
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان