Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@23:09:00 GMT

ثبت شرکت در مجارستان و مراحل آن

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۳۱۳۰

خبرگزاری آریا- ثبت شرکت در مجارستان از روش های سرمایه گذاری در کشورهای اروپایی است که می توان از این طریق نیز موفق به دریافت اقامت مجارستان شد. دریافت اقامت مجازستان از طریق ثبت شرکت دارای مزایایی است که با برخورداری از این مزایا می توان براحتی در کشورهای اروپایی زندگی کرد و کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته علاوه بر ثبت شرکت از سایر روش ها نیز می توان اقامت مجارستان را دریافت کرد. در این مقاله به بیان مراحل ثبت شرکت در مجارستان، مدارک و اسناد لازم برای ثبت شرکت و مزایایی ثبت شرکت در مجارستان می پردازیم.

برای ثبت شرکت در مجارستان چه اسناد و مدارکی لازم است؟

برای ثبت شرکت در هر کشوری باید مدارکی را طی زمان مشخصی به سازمان های مربوطه ارسال کرد. بنابراین برای ثبت شرکت در مجارستان نیز مدارک زیر را باید تهیه و تکمیل کرده و آن ها را برای ثبت قانونی شرکت به اداراتی مانند اداره محلی، اداره ملی توسعه مجارستان، اداره ثبت مجارستان، اداره مالیات، اداره مرکزی آمار، اداره بیمه اجتماعی و اتاق بازرگانی و صنعت ارسال کنید.

کارت شناسایی فرد متقاضیدریافت تأییدیه عدم سوء پیشینهتهیه اسامی کامل کارکنان شرکت به همراه محل سکونت آن ‌هامدت زمانی که می خواهید شرکت فعالیت داشته باشددریافت پاسپورت با اعتبار اقامت یک سالهآماده کردن آدرس محل زندگی و شماره تلفن جهت تماس با متقاضیآماده کردن اطلاعات کامل شرکت و نوع فعالیت آنتعیین میزان سرمایه استفاده شده برای راه اندازی شرکت و اطلاعات وکیل قانونیدرج نام شرکت جهت ثبت آن در فرم مربوطهدرج آدرس محل فعالیت شرکت در مجارستان در فرم مربوطهدرج تاریخ تأسیس و دامنه کسب و کار در فرم مربوطهتعیین ارزش واقعی شرکت و درج نام سهامداران و مقدار سهم تعیین شده

دقت کنید که طی مراحل ثبت شرکت در مجارستان حدود یک ماه زمان نیاز دارد. به دلیل وجود قوانین پیچیده در کشور مجارستان برای سریع تر انجام شدن مراحل ثبت شرکت باید اسناد و مدارک به زبان مجارستانی تهیه شوند. همچنین این اسناد و مدارک باید توسط یک وکیل مجارستانی امضا شود تا دارای اعتبار لازم باشند.

ثبت شرکت در مجارستان و مراحل آن

مجارستان یکی از کشورهای اروپایی است که برای ثبت شرکت در آن نیازی به مجوز خاصی نیست و افرادی که شهروند مجارستانی نیستند می توانند با همکاری شهروندان مجارستانی یک شرکت اقتصادی را تاسیس کنند. با تشکیل و ثبت شرکت در مجارستان افراد مهاجر می توانند از همه حقوق شهروندی در مجارستان برخوردار شوند.

مراحل ثبت شرکت در مجارستان به طور خلاصه به صورت زیر است که در گام های مختلف قابل اجرا هستند.

تشکیل و ثبت شرکت از طریق POAیا به صورت شخصیپرداخت مالیات برای ثبت شرکتدریافت شماره مالیات محلی و بین المللیافتتاح حساب بانکی در یکی از بانک های کشور مجارستانتهیه و ارائه اسناد به زبان مجاری و انگلیسیارائه گزارشات مالی شرکت و شخص متقاضیارائه شماره مالیاتی شخصی و شماره اداره تامین اجتماعی برای مدیریتانجام ثبت نام اتاق بازرگانی که شامل هزینه عضویت برای سال اول می باشدراه اندازی شرکت و ایجاد دفتر ثبت نام

فرآیند ثبت شرکت در مجارستان در سه گام

قبل از اینکه درخواست خود مبنی بر ثبت شرکت را بدهید باید پیش نیازهایی را برای این کار انجام دهید. متداول ترین شرکت هایی که در مجارستان به ثبت می رسند دو نوع شرکت مسئولیت محدود و شرکت سهامی مشترک می باشند. بنابراین باید در ابتدا نوع شرکت را انتخاب کنید و سپس اقدامات دیگر را انجام دهید.

مراحل اول: بر اساس نوع شرکت انتخابی از سوی متقاضی فرم هایی به او داده می شود که باید تمام قسمت های این فرم به دقت تکمیل گردد. زیرا این فرم مبنای ثبت شرکت در مجارستان می باشد. در این مرحله باید برطبق شکل و هدف شرکت،  نامی برای شرکت انتخاب شود. همچنین باید به صورت دقیق آدرس دفتر مرکزی و شعبه های شرکت در صورت وجود، در فرم درج گردد. ثبت اسم ، محل اقامت و نمونه امضاء سهام‌داران سرمایه شرکت نیز در فرم مربوطه ضروری می باشد.

مرحله دوم: افتتاح حساب در بانکی در مجارستان که سهام شرکت در آن واریز می شود. برای بازکردن حساب بانکی و ثبت شرکت با مسئولیت محدود باید مدارکی شامل مجوز تجاری، اسناد شرکت، آدرس و نام شخصی که به عنوان مدیر عامل شرکت فعالیت می کند، ارائه شود.

مرحله سوم: در این مرحله باید هماهنگی های لازم با اداره مالیات برای ثبت شرکت صورت گیرد. ثبت مدارک در اداره مالیات باید به صورت  آنلاین انجام شود و همچنین تنظیم این مدارک باید توسط این اداره تنظیم گردد.

مزایای ثبت شرکت در مجارستان

با ثبت شرکت در مجارستان می توان از مزایای اقامت در این کشور و سایر کشورهای اروپایی بهره زیادی برد که برخی از این مزایا به شرح زیر است:

مالکیت 100% شرکت در مجارستان بدون نیاز به شریک محلیدسترسی آسان به بازار کشورهای اروپاانجام راحت واردات یا صادرات در کشورهای اروپاییپس از 3سال می توان درخواست اقامت دائم در مجارستان را نمودامکان دریافت آسان ویزا برای مسافرت به تمامی نقاط دنیا فراهم می شودبرای تمامی اعضای خانواده اجازه اقامت شنگن داده می شودامکان پذیر شدن افتتاح حساب شرکتی و شخصی در بانک های مجارستانبه عنوان مدیر شرکت و کارفرما به متقاضی اجازه کار و تجارت داده می شودفراهم شدن مبادلات بانکی آنلاین، کارت های اعتباری، تسهیلات و خطوط اعتباری

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ثبت شرکت در مجارستان می توانید به آدرس (legalrel.com/ثبت-شرکت-در-مجارستان) مراجعه نمایید.

سایت :legalrel.com

ایمیل:info@legalrel.com

شماره تماس:02177688807



منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ثبت شرکت مجارستان کشورهای اروپایی برای ثبت شرکت مراحل ثبت شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۳۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین پس از برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا و گزینشی قاره آسیا، کادر فنی بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی تصمیمات خود را برای مشخص شدن ملی پوشان اوزان ۶۰ و ۶۷ کیلوگرم به جهت حضور در المپیک پارس و ملی پوش وزن ۸۲ کیلوگرم به جهت حضور در رقابت‌های اوزان غیر المپیکی در وزن ۸۲ کیلوگرم را به شرح زیر اعلام کرد:

۶۰ کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان امیررضا ده بزرگی و مهدی محسن نژاد به این مسابقات اعزام می‌شوند.

۶۷ کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی به این مسابقات اعزام می‌شوند.

۸۲ کیلوگرم: ۱- با توجه به عملکرد نامناسب محمدعلی گرایی در مسابقات جهانی سال‌های اخیر در وزن ۷۷ کیلوگرم و ۲- عدم حضور وی در چرخه انتخابی تیم ملی به دلیل محرومیت، مقرر شد با توجه به عملکرد ضعیف کشتی گیران وزن ۸۲ کیلوگرم، در چارچوب اختیارات کادر فنی، به آقای گرایی شانس مجددی در این وزن اهداء شود تا با نفر برتر رقابت‌های جام تختی به رقابت‌های رنکینگ مجارستان اعزام شود.

نکته مهم: پس از رقابت‌های رنکینگ مجارستان، ارزیابی فنی کادر فنی از عملکرد نفرات فوق، انجام پذیرفته و پس از آن در مورد ملی پوشان این اوزان تصمیم گیری خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • قیمت هتل وان فوریه 2024
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • اعلام شرایط ملی‌پوش شدن ۲ وزن المپیکی و یک وزن غیر المپیکی
  • استقبال گردشگران خارجی از ۵ شهر گیلان
  • تظاهرات شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت «نتانیاهو»
  • استفاده از پابندالکترونیکی برای زندانیان خوزستان۲۱درصدافزایش یافت
  • استفاده از پابند الکترونیک در خوزستان ۲۱ درصد افزایش یافت
  • افزایش ۲۱ درصدی استفاده از پابند الکترونیک در خوزستان
  • رشد ۲۱ درصدی استفاده از پابند الکترونیکی برای زندانیان در خوزستان
  • قتل زن معمار با ۳۰ضربه چاقو + جزئیات هولناک