Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@15:21:07 GMT

زوج مخوف پرسپولیس آماده تقابل با سپاهان (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۳۱۶۲

تیم پرسپولیس در حالی به مصاف سپاهان می‌رود که مهاجمان این تیم به فرم آماده خود رسیده‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در لیگ بیستم شرایط متفاوتی را از نظر خط حمله داشته است. در ۴ سالی که این تیم قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد، مهاجم اصلی‌اش تعداد گل‌های خود را دو رقمی کردند اما این فصل مهدی عبدی عملکرد نامطلوبی داشت و مغانلو و آل کثیر هم هنوز در لیگ برتر به توفیق خاصی نرسیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با این حال زوج خط حمله جدید پرسپولیس که در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنار یکدیگر را تجربه کردند، توانستند ۶ گل وارد دروازه رقبا کنند و میانگین هر بازی یک گل را به ثبت برسانند؛ آماری که اگر در لیگ برتر هم تکرار شود، تمام مشکلات خط حمله پرسپولیس را برطرف خواهد کرد.

 

 

نکته جالب اینکه هر دو مهاجم جزو برترین گلزنان لیگ نوزدهم بودند و حالا فرصت بازی در تیمی دیگر را کنار هم پیدا کرده‌اند. شهریار مغانلو ۱۳ گل و عیسی آل کثیر ۱۲ گل به ثمر رساندند تا روی هم ۲۵ گل زده باشند.

 

در دو بازی سرنوشت ساز پرسپولیس مقابل استقلال و سپاهان، قرمزها بیش از هر زمان دیگری به درخشش مهاجمان خود نیاز دارند. اگر پرسپولیس بتواند شش امتیاز از این دو بازی بگیرد، صدرنشینی قاطعانه‌ای را رقم خواهد زد و از این رو، این دو بازی برای قرمزها اهمیت ویژه‌ای دارد.

 

 

نکته جالب اینکه فصل گذشته مغانلو و آل کثیر توانستند با پیراهن پیکان و صنعت نفت آبادان دروازه سپاهان را باز کنند. گل آل کثیر زمینه ساز برتری ۴-۲ تیمش را فراهم کرد و کل مغانلو، عامل توقف نماینده اصفهان در هفته آخر لیگ شد تا این دو به نوعی سپاهان را از کسب سهمیه آسیایی باز دارند. حالا ماموریت آن‌ها جلوگیری از قهرمانی سپاهان با درخشش در ترکیب پرسپولیس است.

عیسی آل کثیر پرسپولیس تهران شهریار مغانلو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عیسی آل کثیر پرسپولیس تهران شهریار مغانلو آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۳۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی سپاهان و ذوب‌آهن + فیلم

دیدار دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن با تک‌گل شهریار مغانلو از روی نقطه پنالتی به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن عصر امروز _چهارشنبه، بیست‌ونهم فروردین_ در چارچوب رقابت‌های دیدار معوقه هفته هفدهم لیگ‌برتر ایران از ساعت ۱۶:۳۰ با یکدیگر دیدار کردند که در نهایت با پیروزی سپاهان به‌پایان رسید.

در نیمه نخست دیدار معوقه و حساس هفته هفدهم لیگ‌برتر کم‌موقعیت و با درخشش دروازه‌بان‌های دو تیم که منجر به تساوی بدون گل بود، به‌پایان رسید.

در اواسط نیمه دوم تیم فوتبال سپاهان توسط شهریار مغانلو و از روی نقطه پنالتی به تک‌گل این دیدار دست پیدا کرد و پس از دو هفته ناکامی، پیروز شد.

خلاصه بازی سپاهان و ذوب‌آهن کد خبر 745574

دیگر خبرها

  • خبر بد به گوش اوسمار رسید/عالیشاه بازی‌های مهم را از دست داد
  • خبر بد به گوش اوسمار رسید/عالیشاه بازیهای مهم را از دست داد
  • خبر بد به گوش اوسمار رسید/عالیشاه بازیهای مهم پرسپولیس را از داد
  • خبر بد به گوش اوسمار رسید: عالیشاه بازی های مهم پرسپولیس را از د
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند
  • خلاصه بازی سپاهان و ذوب‌آهن + فیلم
  • برتری سپاهان مقابل ذوب آهن در دربی معوقه اصفهان
  • سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند + فیلم
  • سپاهان - ذوب آهن؛ تقابل زرد کمرنگ با آهن گداخته!