Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@02:15:58 GMT

مردم از انقلاب گلایه ندارند، از کارگزاران گلایه دارند

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۳۱۶۶

مردم از انقلاب گلایه ندارند، از کارگزاران گلایه دارند

سعید محمد با بیان اینکه پدیده آقازاده‌ها، برادرها، فامیل‌ها و... همه این مسائل مردم را ناراحت می‌کند اظهار کرد: مردم از انقلاب گلایه ندارند بلکه از کارگزاران گلایه دارند، اگر اصل اسلام اجرا شود مردم شیفته آن می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید محمد کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری ضمن تبریک روز قدس، اظهار داشت: معمار کبیر انقلاب روز قدس را برای جهت دهی اهداف مسلمان در سراسر جهان نام گذاری کرده اند و شاهد برکات آن هستیم و ان شاءالله شاهد نابودی نظام سلطه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در سوره هود از برقراری عدل گفته می شود افزود: عدالت چیزی است که جامعه امروز ما به آن نیاز دارد و امروز شاهد بی عدالتی آموزشی، بهداشت و سلامت، خصوصی سازی، تقسیم یارانه ها، مالیات ستانی هستیم و رانت های مختلف مردم را ناراحت و گلایه مند کرده است.

محمد با بیان اینکه این روزها شاهد کوچک شدن سفره مردم در جامعه هستیم و مردم در حوزه های مختلف با مشکل مواجه هستند ادامه داد: خداوند در این آیه اشاره می‌کند که حکمران را موظف کرده است  مراقب باشند، این فامیل بازی ها، رانت ها چیست چرا مراقبت نمی شود؟ ارز ۴۲۰۰ تومانی کجاست؟ برخی از مسئولان فکر می‌کنند برتر هستند و مردم گلایه دارند.

وی با بیان اینکه پدیده آقازاده‌ها، برادرها، فامیل‌ها و... همه این مسائل مردم را ناراحت می‌کند افزود: مردم از انقلاب گلایه ندارند بلکه از کارگزاران گلایه دارند، اگر اصل اسلام اجرا شود مردم شیفته آن می شوند.

ادامه دارد...

منبع: دانا

کلیدواژه: گلایه دارند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۳۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی عصر سه‌شنبه در نشست با معاون امور دهیاری‌های وزارت کشور با تشریح اقدامات دولت در سطح روستاها اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت ایران قوی اقدامات ارزشمندی در همه بخش‌ها در سطح روستاها انجام شد که رضایت‌مندی خوبی بین مردم شاهد هستیم هر چند تا نقطه مطلوب فاصله است.

وی افزود: به حمدالله اتحاد و همدلی خوبی بین اعضا شوراها و دهیاران در سطح شهرستان شاهد هستیم که خروجی آن خدمت بی منت به مردم است.

فرماندار دشتی ادامه داد: یکی از برنامه‌های اصلی در سطح روستاها اجرای طرح‌های اشتغالزایی است که تاکنون توفیقات خوبی حاصل شد ولی هنوز باید تلاش بیشتری صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: انتظار داریم تسهیلات لازم جهت اجرای طرح‌های اشتغال‌زا و درآمدزا به شهرستان تزریق شود.

بحرانی بیان کرد: با توجه به وسعت شهرستان نیاز است ماشین آلات لازم به دهیاران برای خدمات رسانی مطلوب‌تر به مردم اختصاص داده شود.

کد خبر 6086985

دیگر خبرها

  • دادستان کل کشور: مصادیق آزادی‌های مشروع باید روشن شود
  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • مردم پاکستان شجاعت ملت ایران را ستایش می‌کنند
  • گلایه مردم از وضعیت نامناسب آسفالت بلوار صنم بلاغی پلدشت 
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • دهه نود بدترین دهه زندگی مردم بود
  • گلایه‌مندی مردم گلپایگان از افزایش قیمت اجاره مسکن
  • سعیدی، نماینده مجلس: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند
  • کنایه معین الدین سعیدی به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس /عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند
  • سعیدی، نماینده چابهار: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند/ حجاب واجب است اما تقویت ارزش پول ملی و سفره مردم هم واجب است